Vinstbegär säger du? Ett bättre och mer användarvänligt forum drar mer folk, och mer folk på forumet kan ju inte vara annat än positivt ur vinstsynpunkt?Såklart.
Finns flera bra exempel på att det fungerar oerhört bra.
Snowest är det som ligger närmast till hands men i Sverige vill jag hålla fram zatzys alternativ.
Förutsatt att oviljan att införa det inte ligger i vinstbegär?
Reklamintäkterna lär ju öka om fler använder forumet. Sen håller jag med om det sista du säger, vad skulle de gå miste om egentligen?Pejij: Var några som i "satir 700"-tråden drog upp att de tjänade pengar bl a i reklamintäkter samt några andra poänger de gjorde som jag syftade till. Jag har stora problem med att se vilka intäkter de går miste om med en köp/sälj-del men det är ju bara jag.
Det gör vi väl inte heller?Känner mig som forumpappa nu, de e en bra undersökning här
och vi ska inte ge någon några orsaker att låsa den![]()
Därför kan fler moderatorer med endast detta som uppgift anlitas. Jag antar att moderatorerna för det här forumet gör det gratis? Om dom gör det kostar ju en moderator till precis lika mycket som en mindre.thullen: Beslut kan omprövas. Det är det som är det fina med beslutsprocesser.
Vidare ställer jag mig frågande till att bara ta säga nej utan att testa det först. Men samtidigt förstår jag mycket väl att det som i en användares ögon framstår som en självklarhet är onödigt merjobb för en moderator.
kommer dröja 1 vecka sen kommer det krylla av annonser ifrån tex Bengans om hur bra dom är typ....
men en ja röst blire...
Som på blocket menar du?Personligen tycker jag inte att affärer är något som görs offentligt inför hela Sverige
Vilket hade avhjälpts med en funktion som gör trådarna låsta eller på annat sätt ej fungerande inom en rimlig tidsperiod.Förutom en massa tjafs i trådarna så blir det svårare att hålla ordning och reda eftersom när ni annonserar på skoterbanken så finns det en annonstid som går ut och annonserna som inte folk orkar ta bort här från forumet skulle bli kvar inaktuella utan att moderatorerna kan veta om annonsen ska tas bort eller inte
Den tjänsten är varken bra eller lättanvänd. Punkt.Sen måste jag bara få fråga alla varför detta stora begär att han en annonssektion på forumet när allt man behöver göra är att flytta upp musmarkören högst upp i mitten av skärmen för att få upp annonstroget.