Hade ungefär samma tråd uppe förut, nu med lite mer info
Tog isär förgasarna igår, det sitter 420 i MJ, och 135 på lågfart
Tyvärr saknar jag avgastempmätare och tänker här med fråga
vad ni tror ang bestyckningen på denna skoter
Luftskruvarna står på 2 varv
Skotern i övrigt:
800Ves, V-force redds, SLP Twinpipes, och jag rensad luftburken igår
Skotern kommer att gå på 750m. överhavet, och i temperatur på
-2c till -20c
Svår fråga jag vet, ingen kan säga vad som e rätt eller fel, men jag vill juh vara på "safe" sidan, och med rensad luftburk kommer den få tillgång till mer luft, vilket borde resultera i mer soppa
Och på denna höjd borde han väl gå extra fett? :hmmmm2:
Skotern står nu hemma hos mig i stockholm och jag har inte tillgång till några fullgasrepor här nere, här existerar inte snö
Tog isär förgasarna igår, det sitter 420 i MJ, och 135 på lågfart
Tyvärr saknar jag avgastempmätare och tänker här med fråga
vad ni tror ang bestyckningen på denna skoter
Luftskruvarna står på 2 varv
Skotern i övrigt:
800Ves, V-force redds, SLP Twinpipes, och jag rensad luftburken igår
Skotern kommer att gå på 750m. överhavet, och i temperatur på
-2c till -20c
Svår fråga jag vet, ingen kan säga vad som e rätt eller fel, men jag vill juh vara på "safe" sidan, och med rensad luftburk kommer den få tillgång till mer luft, vilket borde resultera i mer soppa
Och på denna höjd borde han väl gå extra fett? :hmmmm2:
Skotern står nu hemma hos mig i stockholm och jag har inte tillgång till några fullgasrepor här nere, här existerar inte snö