Ski-doo mx-z 600 -02

Touney

Medlem
24 dec 2010
24
0
1
Esse Finland
Hej. jag har ett problem med min ski-doo. När jag startar den så ska det pipa 3 gånger efter varandra snabbt för att jag skall kunna köra. och vissa gånger när jag startar den pipar det regelbundet med en 3 sekunder eftervarandra och då när jag provar gasa så stoppar det varven vi 3tusen och sen måste jag starta om den 3-6 gånger. vad är det för fel och har någon annan samma beskymmer? :weird: :eek:hwell:
 

Touney

Medlem
24 dec 2010
24
0
1
Esse Finland


okey tack :) kom just på att det kan vara för att jag stannar den men just nödlinan för att jag inte har någon röd stopknapp. fö att jag inte har på orginal styret. det är därför den vissa gånger inte vill riktigt fungera om jag inte har tyngt dit den årdäntligt. tack!:cool:
 

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Hehe okej :) brukar ha samma problem, men jag har en lampa som det står d.e.s.s på, och när dessen inte sitter riktigt blinkar den var 3e sekund :) så då är det bara att trycka och vrida lite på den :)
 

Touney

Medlem
24 dec 2010
24
0
1
Esse Finland
Hehe okej :) brukar ha samma problem, men jag har en lampa som det står d.e.s.s på, och när dessen inte sitter riktigt blinkar den var 3e sekund :) så då är det bara att trycka och vrida lite på den :)

Jepp :) måste prova nästa gång jag skall och köra :nuts:


God jul!
 

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Gör det, du kan ju skriva här sen om det funkade bättre eller om det inte vart någon skillnad, men är nästan säker på att det är dessen som inte får riktigt kontakt :)

God jul
 

Touney

Medlem
24 dec 2010
24
0
1
Esse Finland
Gör det, du kan ju skriva här sen om det funkade bättre eller om det inte vart någon skillnad, men är nästan säker på att det är dessen som inte får riktigt kontakt :)

God jul
det var nog dessen som inte fick kontakt så den gick rikigt fin efteråt :) men ny så är den såld och ja kör med en mxz 800 :)