funderar lite på om man skulle ha byggt om till vintern...ev med 345 boggie å matta..ev höja den fram åxå med andra dämpare.alla tips motages tacksamt
Bredare skidor och längre matta med STORA kammar så har du en puderbus maskin.
mvh/Robin
Ja det chassiet har jag.Om du har en ZRT av 1995-1998 ( AWS-IV ) års modell så finns det faktiskt en hel del roliga uppgraderingar att göra på chassiet så att det blir betydligt modernare och bättre.
Jag skulle satsa på en 144" ( 365 cm ) matta med 32 <--> 44 mm profilhöjd till den om det var min maskin
97 & 98 är de bästa årsmodellerna att utgå ifrån pga en mycket bättre boggie...Ja det chassiet har jag.
Vad är det för uppgraderingar du tänker på...
Power delar eller ?
...den där såg riktigt nice ut
.
97 & 98 är de bästa årsmodellerna att utgå ifrån pga en mycket bättre boggie...
Vilken årsmodell har du ?
...å ungefär hur mycket stålar har du tänkt satsa ?
.
Då ska du satsa på en bättre beggad 365matta, sedan behöver du förlänga skenorna. En förlängning av tunneln behövs också, men det kan man lätt göra själv av lite aluminium.jag har en 96.A så jag har inte ett chassiet.hade tänkt mej runt max 10k
jo förläningen är nog enklaste biten...men sen ere mattan...å boggien...lär ju bli rätt dyrt..och håller föläningen av skenorna ?blir ju rätt hård körning...Då ska du satsa på en bättre beggad 365matta, sedan behöver du förlänga skenorna. En förlängning av tunneln behövs också, men det kan man lätt göra själv av lite aluminium.