Tack för tipset, har kollat lite på dekalkitten dom har, men det var ingenting som kändes riktigt klockrent.
Unlimited var snyggt, men ingenting som jag föll riktigt för. Känns så vanligt med dessa designer, så har gjort en helomvändning i designtänket.
Jo, dom finns ju bara i Tänndalsområdet, i vilt tillstånd alltså.Jasså, tänkte lite på det när du nämde myskoxar! Ska dit nu nästa helg..är ju typ där jag "växt" upp!
Okej, men det lät schyst. Hur hade du det?
Blev det mycket skoter?
Har riktigt mycket att göra i skolan just nu, så därför det är dåligt med uppdateringar. Men jag planerar lite i bakgrunden ändå
Har beställt ett nytt LED-bakljus som jag tror kommer bli väldigt stilrent. Så originallyset och den irriterande stänklappen som hela tiden är i vägen kommer plockas bort.
Poleringspasta ska jag beställa idag, så förhoppningsvis kan man börja redan i påsk med det arbetet om jag får grejerna innan dess, och fortsätta under sommaren. För skoteråkningen kommer nog vara knapp där vi är under påsk :cry:, så då kan man lika gärna putsa lite på den.
Designtänket jag hade tidigare har gjort en helomvändning nu.
Har tänkt på en sak ett tag, och det är att många designer ser ganska lika ut :hmmmm2:
Jag vill ha något som inte är så vanligt, utan något som gör skotern mer unik.
Därför kommer jag med största sannolikhet skaffa en variant av Calvin Felker's nya dekalkit från Braap Wrap. Har haft kontakt med Wes på Braap Wrap, och han skulle hjälpa mig sätta ihop något snyggt. Viss modifikation kommer göras, men i det stora hela kommer det se ut såhär:
Kanon eller kalkon?
Har tyvärr inte hunnit ladda upp några fler skoterbilder, men det kommer så småningom när jag får tid.