La testorder med leverans till sverige och fick den summan. UPS med en dags leveranstid gick lös på över $900$325 i frakt?? Var hitta du det?? Eftersom den kosta $299... Verka ju lite skumt..
Åhhfaan, som hittat alltså...La testorder med leverans till sverige och fick den summan. UPS med en dags leveranstid gick lös på över $900
Minsta lilla motstånd så glider dom av... Har såna, men gillar dom inte det minstaVad är det för fel på dom gamla 3-delade rullbockarna?
Precis, plus att dom har för små hjul. Dom ska gärna ha större hjul så man kan rulla över mindre kanter och ute i snön utan att "köra fast".Minsta lilla motstånd så glider dom av... Har såna, men gillar dom inte det minsta
Precis det jag ser som problemet med alla olika varianter som finns. Har provat olika modeller och alla funkar bra så länge man drar försiktigt på plant betonggolv. Men jag vill kunna dra den in och ut ur garaget = kant på 2-3cm och sen ute i snön, på gräset m.m.Dom som jag har funkar då klander fritt iaf, en platta under mattan och 2 skenor med hjul under skidorna som är nästan lika långa som skidorna
Men det är ju inget man tar ut på gruset direkt