Hej! Som rubriken lyder vilken är den bästa skotern? Om man vill ha lite under huven, hyfsat lätt att leka med och dra på res med. Och man kan bara lägga ut max 45k, och ej äldre än -04
köra och ha roligt (burka, dra på res osv)beror ju på vad du ska ha den till!
men är inte de en 307?
Och hur bedömer man att den är seriöst byggd?Och varför inte det?? En ordentligt byggd 440 600 funkar lika bra som en rr. Och det vet jag från egna erfarenheter!!
helt rätt, det var därför ja ställde den här frågan, så ja kan utforska, + jag är ju bara 16 så jag har bra många år att upptäcka alla pärlorNär det handlar om maskiner som använts runt 7 säsonger är det vanskligt att stirra sig blind på en (1) enskild modell. Det leder garanterat till att du missar pärlor bland andra märken.
Bedöm skick, service, antal ägare, miltal etc. Om det sedan står viper, f7, eller mxz på huven är sekundärt!
En bra lynx är alltid bättre än en dålig polaris, och vice versa
ja, jag har ju en kort nu och skulle villja ha nåt som är längre än 307, ja det ska ju vara lite pyssel med dom, men mest körning, haha nä det är dom ju verkligen inteAlla utom en har ju hittills rekomenderat dig korta maskiner? Är det en lite längre du vill ha eller?
Och som sagt, nån hemmasnickrad IQ eller Rev är nog bara om du gillar skruva och hålla på. Framförallt är dem flesta nog inte "tjejkörd" om man säger så=)