Nu får du förklara dig.Ja ett amerikanskt V-kitt till en M800 är nog gjord för betydligt lägre effekt än vad vi har här i sve.
Nu får du förklara dig.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag har väl redan visat min poäng, med att din generalisering är helt uppåt väggarna?Du har lägre effekt på 2000möh än vad vi har på våra 500möh här i svedala.
Köpte en beggad variator till min gamla ZR 600, den hade sutte på en MC 600 borta i USA. Det var väl inte riktigt den tyngd på vikterna som jag ville ha om man säger så... Inslagsvarv på typ 5500varv och sen händer det som inte så mkt mer.
Blev det stor skillnad? Och vart har ni beställt? BilletX?Jag (plus 2 vänner) har ett variatorkit från Speedtech till M8:an som fungerar utmärkt.
Vad blev det för ca inslagsvarv? och vad fick ni ge för det?Det blev en klar förbättring, högre inslagsvarv och bättre backshift. Helt klart värt pengarna.
Beställde via Per Boström (speedtech/billetX) ring honom eller maila via deras hemsida så får du garanterat en bra lösning.
Pris?Jag säljer MDS vikter om någon är intresserad. Komplett med fjäder, sekundären lämnas standard, den behöver inte röras eftersom kurvan på MDS vikten är framtagen att passa bäst till standard sekundär. Tillslag efter önskemål
testkört speedwerx kitet än?Snacka med grabbarna på Oktan i Östersund de säljer speedwerx grejor och tävlar en hel del också så de vet nog vad som är bäst.
Jag tänker satsa på speedwerx kit.