Arctic Cat 2014

JRO

Välkänd medlem
2 dec 2012
917
26
28
Skell
Jag tycker med att de ser olika ut men de kan vara vinkeln på bilderna och olika dynor som lurar, kan man se de i specen på nått sätt? jag hittar då ingen längd osv
 

MTX

Välkänd medlem
3 feb 2011
116
2
6
om priset är samma på articen som yamahan så måste det ju vara bättre med yaman för dom har ju fått variator remmarna att hålla bra tidigare och det är ju i så fall vad jag kan se bara variatorerna, rutan och färgen som skiljer dom åt..
 

MTX

Välkänd medlem
3 feb 2011
116
2
6
Gemfört bilderna mellan articat och yamaha värkar vara olika bakre fästen till boggie och
olika hål den är bultad i framtill?
 

MTX

Välkänd medlem
3 feb 2011
116
2
6
Skumt den svart röda viper ser det bakre fäste likadant ut som på articen och
där var den bultad i samma hål framtill.
 

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
124000 är inte så dumt pris för M8000 snopro måste jag säga... Många -13 som tappade andrahandsvärdet nu... :(
?? KTK har ju inte med M8000 sno pro i modellfloran. Däremot sno pro ltd med listpris 142900
 

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
50
Leksand
thullen.se
Features on the 2014 M8000 models include:

Lightweight ski spindles deliver a nearly 1-lb. weight reduction
New seat shape featuring reduced height and length, with built-in storage compartment and reduced weight (Sno Pro & non-ES Limited)
Improved ergonomics on running boards for easy snow evacuation, with rear bumper machining for more boot clearance
Lightweight driveshaft, drive sprockets and aluminum bottom gear in chaincase (Sno Pro & Limited)
New lightweight brake disc (Sno Pro) and race-version master cylinder on
the RMC hydraulic brake for enhanced braking
ProClimb chassis weight reduction: Aluminum spars (instead of steel); HCR heat exchanger system (Sno Pro)
Skidframe weight reduction: Lightweight aluminum axles; lightweight shock bushings and new rail cap
Arctic Cat IFP rebuildable gas front arm shock in skidframe
New FOX FLOAT 3 ski shocks feature improved air valve access for easier pressure adjustments (Sno Pro & Limited)
Increased fuel capacity (to 11.5 gallons on Sno Pro and Limited; and 12 gallons on Limited ES)
Lightweight ski shock bushings and 8mm suspension hardware (instead of 10mm hardware)
Ice-scratchers come standard (Sno Pro & Limited)
New visible coolant reservoir for easy inspection and built-in spark plug holder
New fixed clutch guard for added durability and reduced weight
More durable cover for brake disc
New driven clutch sheave with larger cooling fins reduce drive belt temperature for improved performance and durability
Rear-mounted spare belt bag (Sno Pro)
19/50 gearing for improved performance