precis min tanke, då dom säljer vipec.Kanske PPF kan ta hem en?
vi-pec, megasquirt och låta PPF mappa. fysatan så lindrigt. dock ca 30000kr över budget...
Nej för dom går inte ut via Vipec, är en kille som betalt halva utvecklingskostnaden av sprutet och köpte X antal hundra ECUs direkt. Pratat med han en del och det ska tydligen bli lite ändringar av försäljningen om jag fattat rätt, har varit att man måste köpa ett gäng ECUs och inte en eller enstaka nu.Kanske PPF kan ta hem en?
kan tänka mig det.Nej för dom går inte ut via Vipec, är en kille som betalt halva utvecklingskostnaden av sprutet och köpte X antal hundra ECUs direkt. Pratat med han en del och det ska tydligen bli lite ändringar av försäljningen om jag fattat rätt, har varit att man måste köpa ett gäng ECUs och inte en eller enstaka nu.
PPF har bara Dynapacken och ingen bänk eller? Men som sagt Thomas finns ju nära till hands(men långt bort!) tills vidare annars!
Känns dyrt att köpa sprut och bänka för en rejäl slant, men när man åkt hem med en skoter som inte har haft nån tendens till spikningar och går som satan... är man nöjd!
va in i Robban men jag tyckte att det mest finmaskiga var för stort. va på laitis och biltema också. jag skulle fått tag i högtalargaller på ark..Far på järnis i Robban och köp finmaskigt metallnät, tåligt och billigt, gjorde ett nosgaller på lynxen av det och slapp isbildningen runt pipan trots 3 dagars lössnöåka i kittel. Klippte till,vek kanten och stripade på insidan, snyggt enkelt och billigt!
+1på denvem i Sverige säljer meshpåsen till "luftburken/gallerkonen"? jag har en massa hål i mitt.
jag beundrar folk som kan söka på internet... själv hittar jag inte i mitt eget kylskåp.
Skaplig lagerhållning, 2000000 stycken
Bara skriva precis vad du ska ha eller vad du tror att den heter i google så får du upp vad du ska hajag beundrar folk som kan söka på internet... själv hittar jag inte i mitt eget kylskåp.
tack så mycket.
jag berättade för Hagströms design vad jag ville ha och dom fixade biffen. lär ju inte träffa på någon likadan.Grymt dekalkit! Det går väll att pressa in en potatis efter turbon så kommer det inte att låta så mycket