Två heta kandidater till 2014!
Törs man lita på PRO'n? Eller ska man "go safe" å köra STD?
Hur tänker och resonerar NI?
Är lite påläst på skillnaderna, och det som skiljer STD'en från PRO'n är vad jag vet:
-Annat styre+styrstång
-Kedjehus
-Drivaxel
-Kylsystem
-Framvagn
-Dämperi
-Stänklapp
-Alu pyramid
-Extra boggiehjul ist för rivare
-Alu lyftbåge ist för kolfiber
-Huvudbromscylinder+skiva
Rätta mig gärna om jag har fel.
Håller QD-remmen och kolfiberpyramiden? Och om man får för sig att krydda motorn lite med te.x turbo eller bigbore, måste man då börja dreva å pygla?
Misstänker att dreven till QD kostar flis..
Törs man lita på PRO'n? Eller ska man "go safe" å köra STD?
Hur tänker och resonerar NI?
Är lite påläst på skillnaderna, och det som skiljer STD'en från PRO'n är vad jag vet:
-Annat styre+styrstång
-Kedjehus
-Drivaxel
-Kylsystem
-Framvagn
-Dämperi
-Stänklapp
-Alu pyramid
-Extra boggiehjul ist för rivare
-Alu lyftbåge ist för kolfiber
-Huvudbromscylinder+skiva
Rätta mig gärna om jag har fel.
Håller QD-remmen och kolfiberpyramiden? Och om man får för sig att krydda motorn lite med te.x turbo eller bigbore, måste man då börja dreva å pygla?
Misstänker att dreven till QD kostar flis..