Ja, de var nog bara du, för den är kvar.Är det bara jag som noterade att nytron är helt borta?
Gladast för det är nog Chris Brown.
Ja, de var nog bara du, för den är kvar.Är det bara jag som noterade att nytron är helt borta?
Gladast för det är nog Chris Brown.
Finns ingen här: http://www.yamahamotorsports.com/sport/products/modeloverview/cat/2015/61/model_overview.aspxJa, de var nog bara du, för den är kvar.
Finns några märkta med 2014(de överblivna som nu reas bort) på den svenska sidan.Finns på den europeiska sidan men inte den amerikanska.
Varför specar Yamaha inte ut torrvikten som alla andra tillverkare!jag TROR 162" arn väger 260kg fulltankad o körklar, med 37L soppa.
Jadu de kan man fråga sig... ja nått sånt blir de väl.. ska bli väldigt intressant att prova dessa maskinerVarför specar Yamaha inte ut torrvikten som alla andra tillverkare!
ca 220kg torr då med andra ord.
Kan hända Yamaha dragit en Polaris och plockat fram el-tejp och limburken153" proclimb med 800a väger 220kg så att 162" med nytro spis väger samma låter konstigt.
källa på det? För vad jag har hört så väger dom mindre.Viper xtx väger väl ca 240kg torr