Ski-doo 2015

robin-_-

Välkänd medlem
22 nov 2004
853
5
18
36
Ingen som hört någon om när T3orna kommer?
Inte sett en ända i Sverige ännu.. bara massa freerides.
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Intressant hur de intressanta modellerna alltid kommer sist. Förra året var FR mest intressant, summitarna kom mycket tidigare, iaf där jag köpte min.
 

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
1
38
Selet
Egentligen skulle de skjutit på skoterns dag ett par veckor till, det är ju lite fånigt att ha den nu då inte ens handlarna fått hem alla nya modeller än.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.131
959
113
Stora Blåsjön
Härligt att dom börjar vara på ingång nu :) Ska få låna hem en och fixa en bra frontbåge till den, sen så blir det askerbågar även till Ski-Doo!
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Härligt att dom börjar vara på ingång nu :) Ska få låna hem en och fixa en bra frontbåge till den, sen så blir det askerbågar även till Ski-Doo!
Kul! Ut med information och bilder när prototypen är klar. Kör Skinz nu men får kanske byta nästa år då, alltid roligare att köra närodlat. :)
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Fick precis samtal från handlaren att de fick in våra T3'or idag (ÄNTLIGEN!) och att de har börjat montera ihop dem. Hämtar hem dem till helgen för att börja modda o wrappa etc. Känner mig som ett barn inför julafton :D
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.131
959
113
Stora Blåsjön
Vad ligger du på för pris? Gör du även bakbågar?
Inga bakbågar, original där är väll så bra den kan bli?
Priset vet jag inte riktigt än mest troligt blir den något dyrare än polaris bågen, då det blir lite mer delar till denna båge om den blir som jag tror nu, men skulle tro ca 1100-1300:-
Får nog hem maskinen imorgon så då kan jag sätta igång att mäta och fundera.
 

CaccezE

Välkänd medlem
11 dec 2008
1.222
0
16
Piteå
Inga bakbågar, original där är väll så bra den kan bli?
Priset vet jag inte riktigt än mest troligt blir den något dyrare än polaris bågen, då det blir lite mer delar till denna båge om den blir som jag tror nu, men skulle tro ca 1100-1300:-
Får nog hem maskinen imorgon så då kan jag sätta igång att mäta och fundera.
kommer den passa till lynxen också kanske? :)