Någon som har fått nå bra pris på BD 37 ?
131000:- fick jag vid rent köp, 800etec
Någon som har fått nå bra pris på BD 37 ?
Då får jag gratulera till en mycket bättre affär än mig...........131000:- fick jag vid rent köp, 800etec
Vad fick du för pris? Jag fick dock bara 80.000:- i inbyte för min m800sp 13.. så blir att försöka sälja den iställetDå får jag gratulera till en mycket bättre affär än mig...........
138000:- bytte in min gamla Crossfire får ge 100 i mellanVad fick du för pris? Jag fick dock bara 80.000:- i inbyte för min m800sp 13.. så blir att försöka sälja den istället
80,000 lät lite för din maskin,fick 100 för min nu när jag beställde en freeride 154Vad fick du för pris? Jag fick dock bara 80.000:- i inbyte för min m800sp 13.. så blir att försöka sälja den istället
Precis, mycket viktigt när man snackar priser tycker jag.sen så är ju mellanskillnaden det viktiga när det gäller att byta in en maskin.
80,000 lät lite för din maskin,fick 100 för min nu när jag beställde en freeride 154
Att pps skulle tåla mest är rätt mkt bullshitNjaa, Lynxen är faktiskt hållbarare med lite mer förstärkningar i chassit. + att pps:en tål hur mkt stryk som helst, kanske inte mest komfort eller ultimat i lössnö, men den tål mest.
Jahapp! Vilken tål mer? Och varför?
Början av November, fick då min i början av November i fjol.Nån som vet ungifär när lynxarna brukar levereras? Oktober, november? =)
Början av November, fick då min i början av November i fjol.
Men kan ju komma tidigare i år...
Har för mig att Lynx väger sina men alla vätskor utom soppan? men rätta mig gärna om jag har felAng. BD 3900 -15, den väger mest bland alla konkurrenterna, men vart sitter alla kilon!? Summiten 208 kg och 3900:an 230 kg. Hade varit kul att veta, bytt från pro rmk till lynx