Letar skoter till föräldrarna. Den ska transportera dom till en avlägsen stuga. Tidigare har en yamahan venture 600 försökt fylla detta syfte men det har flertalet gånger resulterat i att mina stackars föräldrar stått mitt i skogen utan mobiltäckning i skrevhög djupsnö med 0 mobiltäckning och 0 chans att stöta på andra skoteråkare. trippel yamahan var bra på att gräva ner sig snabbt och väger bly när man väl står där ute, ohållbart för mina föräldrar som börjar bli lite till åren.
Så brett band eller långt ska det vara, prisklass 25-40 kanske. Varit lite inne på lynx 5900 eller viking. Kan dock tycka att detta är lite väl att ta i, säkert bra om man ska dra timmer eller nåt men kan tycka att dom blir lite väl tunga. Bearcat eller ski doo wt vet jag finns också. Men vilka lite lättare långbandare finns det med bra framkomlighet ?
Obs Redigerat: Back och elstart måsten!
Så brett band eller långt ska det vara, prisklass 25-40 kanske. Varit lite inne på lynx 5900 eller viking. Kan dock tycka att detta är lite väl att ta i, säkert bra om man ska dra timmer eller nåt men kan tycka att dom blir lite väl tunga. Bearcat eller ski doo wt vet jag finns också. Men vilka lite lättare långbandare finns det med bra framkomlighet ?
Obs Redigerat: Back och elstart måsten!
Last edited: