Bara 850 kommer i gen4Får inte alla renegade modeller REV GEN4 chassie?
Bara 850 kommer i gen4Får inte alla renegade modeller REV GEN4 chassie?
På tidigare XRS och Freeride har det väl hetat att dom haft ett riktigt, kanske något år gammalt men, RS-chassie. Fotsteg, inkl kantlist, har varit RS osv. Utseendemässigt har väl skillnaderna annars varit små men det är det å andra sidan mellan ett riktigt RS-chassie och ett standard också. Någon förstärkning här och där samt annan plåtkvalitet i vissa delar.Till skillnad från en xrs som är.... en något förstärkt mxz.
Tycker det är riktigt dåligt, en XRS borde vara en RS med 6/800 e-tec, samma dämpare osv. men annan shimsning. Inte en mxz x med lite mindre dåliga dämpare och några få förstärka punkter
Designern borde söka jobb hos företag som tillverkar barnleksaker.....
Vilka färger..
Gillar mer enhetlig färg. Ski-doo gul. Lynx röd. Lättare så .
Kommer priset vara det samma detta år eller kommer dem stiga?
Hur blir summit 600? Bild?
fast vissa märken har haft samma färg i årtionden tex volvo bm jordbrukare, som senare blev valmet/valtra var röda, volvo lm har varit gul sedan 40-50 talet, cat har alltid varit gul vad jag vet.Håller med! Märken borde bara få ha en färg på alla modeller. Volvo vit, Audi blå, VW silver..... Eller...? ;-)
Skickat från min iPhone med Tapatalk
....smaken är som röven...klöven..... Jag gillar de flesta av färguppsättningarna som de gjort... egentligen är det bara den gamla gråvitaktiga freeriden som jag tycker är ful. Som sagt, smaken är som baken. Om färgen stör så mycket, så köp en annan skoter då?fast vissa märken har haft samma färg i årtionden tex volvo bm jordbrukare, som senare blev valmet/valtra var röda, volvo lm har varit gul sedan 40-50 talet, cat har alltid varit gul vad jag vet.
fast är ju mer det att just brp tar alla regnsbågens färger och drar över på samma maskin, det ser för jävligt ut, precis som en barnleksak som tidigare påstått
Med tanke på hur många dekalkit som säljs, rätt många skulle jag vilja säga......Vem tänker på färgen mitt i en pudersväng?
Fast var det 2016 som det var dött i ski- doo delen. Men i polaris var de full aktivitet i och med att axys kom. Skulle säga att det är då en tillverkare kommit med nytt som de är livat, sen vilket spelar mindre rollFaller platt, tja det beror på vem man frågar. Jag tror att kopplingen mellan mängden inlägg om skidoo 2018 och det faktiska intresset för märket har bäring till varandra.
Äntligen normala färger.Etec finns även helsvart
600 förgasare