Jag har länsförsäkringarJo, tycker det med.
"Dina" skulle ha över 6000:-, sen var det ännu mer hos tex Swedbank eller Trygghansa etc.
Vilket bolag har du?
Jag har länsförsäkringarJo, tycker det med.
"Dina" skulle ha över 6000:-, sen var det ännu mer hos tex Swedbank eller Trygghansa etc.
Vilket bolag har du?
Trots att jag har 25% rabatt hos länsförsäkringar, samma ålder som dig och helt skadefri sedan dag 1 jag teckna en försäkring, aldrig nyttjat en försäkring inom nått område. Trots detta skulle dom ha nästan 2000kr mer på min SWB A -12 än vad Dina skulle ha. Bedrövligt...polaris swb assault 800 2012. 4000kr/år på länsförsäkringar, 24år. har dock både gård,skog,bilar, barn, osv hos dom. 25% rabatt
4018kr/helår om man ska va exakt. men jag har ju även banken hos länsförsäkringar, kan det vara så att de kollar mitt konto och ser att jag inte har råd med mer?Trots att jag har 25% rabatt hos länsförsäkringar, samma ålder som dig och helt skadefri sedan dag 1 jag teckna en försäkring, aldrig nyttjat en försäkring inom nått område. Trots detta skulle dom ha nästan 2000kr mer på min SWB A -12 än vad Dina skulle ha. Bedrövligt...
Har allt där jag med därav 25% rabatt, eller ja allt utom skotern...4018kr/helår om man ska va exakt. men jag har ju även banken hos länsförsäkringar, kan det vara så att de kollar mitt konto och ser att jag inte har råd med mer?
Så jävla skumt att dem bara vill ha så lite av dig mongolojd,
M800 ltd -13 skulle kosta 7600 på farsan (49år!)hos LF.
Lite M0ngoloids pris blir ju 16800 per år , sjukt dyrt kollade min hos dom fick ett pris på 8500 tror inte dom vill ha snökoters som försäkringsobjekt.
Betänk dock den anmärkningsvärt höga självrisken, samt det faktum att Dina inte reglerar hela skadan.Trots att jag har 25% rabatt hos länsförsäkringar, samma ålder som dig och helt skadefri sedan dag 1 jag teckna en försäkring, aldrig nyttjat en försäkring inom nått område. Trots detta skulle dom ha nästan 2000kr mer på min SWB A -12 än vad Dina skulle ha. Bedrövligt...
Provat Trygg Hansa?Arctic cat XF800 HC -13
Dina försäkringar 5764kr/år helförsäkring
29år i en by lite utanför Piteå
Får man fråga hur gammal du är?PST skrev:Köpte en M800 LTD -13 häromveckan.
LF Västerbotten Helår - helförsäkrad 5000 i självrisk.
3 648:- efter 25% rabatt