Nej inte de !Du var inte åt gammelstads hållet? Tyckte jag såg lite spår där
Tänkte samma sak typ =)Tänk om man fick köra där någon gång....
Dom är nog från en maskin med 475cc mer än i et340t/r:sDu var inte åt gammelstads hållet? Tyckte jag såg lite spår där
Det brukar ju finnas endel jobb här uppe (Tärnaby/Hemavan/Kittelfjäll) på skidanläggningar över vintern iaf Själv fick jag ett vikariat på en skola här ett tag :hello:vill dit? Vill bo där? Finns det jobb där?
Vart är du och åker på bilderna då? Och hur mkt snö skulle du uppskatta att det är där?Det brukar ju finnas endel jobb här uppe (Tärnaby/Hemavan/Kittelfjäll) på skidanläggningar över vintern iaf Själv fick jag ett vikariat på en skola här ett tag :hello:
Bilderna är tagna ca 3 mil öster om Tärnaby vid Ryfjället nere i byn har vi ca 60 cm men i skogslandet lite längre upp är det minst 60 - 100cm men uppe på fjället är det lite olika det beror ju lite på hur vinden flyttar snön men där vi körde och "lekte lite" på fjället så var det ingen risk att man tog i marken när man burkade runt och hoppade iafVart är du och åker på bilderna då? Och hur mkt snö skulle du uppskatta att det är där?
Är väl bara att kasta upp skotern på släpet och fara ? =)asså jag blir så ***** avundsjuk på dom där fina områderna. vill dit
Bara lite långt typ 80-90 mil?Är väl bara att kasta upp skotern på släpet och fara ? =)