Dagens tur blev mot norska gränsen, norge på vänster sida och sverige på höger sida om skotern
En fastkörning han jag med också.
Jag måste flytta...
<3
Dagens tur blev mot norska gränsen, norge på vänster sida och sverige på höger sida om skotern
En fastkörning han jag med också.
Pudersäsong i all ära, men vårvintern i fjällen är otroligt vackert tycker jag! Ser ju ut att vara fint med snö kvar =)Dagens tur blev mot norska gränsen, norge på vänster sida och sverige på höger sida om skotern
Jävlar vad snyggt detta blir, grymthar moterat billeX 8" lite bilder på det
hehe joo blir nog beställa 4 hjul till nuJävlar vad snyggt detta blir, grymt
hahahaha, fint haveri, såg sjukt kul ut på bilden!!! fasst synd att de inte blev nå leka för din del. får man fråga hur fan de gick till?Detta lyckades jag med efter 8 km :shocked:
Kolla in skidorna?! så kan det tydligen gå :mmph: blev till att köra sakta hem efter att de andra hade lekt klart för dagen.
Jag fastnade i en driva och då rullade jag ner skotern och när jag sen välte upp den efter att den rullat 4 varv så såg jag detta men nu är den körbar igen har skruvat ihop han idag.hahahaha, fint haveri, såg sjukt kul ut på bilden!!! fasst synd att de inte blev nå leka för din del. får man fråga hur fan de gick till?
Nä precis de är aldrig fel!det har du alldeles rätt i, 80m2 garage är aldrig fel ;D