Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

J

Jona$

[video=youtube;1hras9XCFLI]http://www.youtube.com/watch?v=1hras9XCFLI&feature=youtu.be[/video]

Voltrob

Medlem
17 dec 2011
42
0
6
Norra Vallgrund
[video=youtube;MrjxxS_SCng]http://www.youtube.com/watch?v=MrjxxS_SCng[/video]

En skoterfilm som jag filmade under 4 dagar i finska lappland.
Vi kör skoter för det är så jävla roligt!
Säg gärna vad ni tycker :)

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.618
99
48
Örnsköldsvik
Kan inte se filmen på telefon. Men kan se redan på pre. bilden att du kan få en del skit för den där filmen då du är på god väg att mosa två granar. :)

Last edited:

flexxo

Välkänd medlem
9 dec 2012
130
0
6
långshyttan
Kan inte se filmen på telefon. Men kan se redan på pre. bilden att du kan få en del skit för den för filmen då du är på god väg att mosa två granar. :)
och det var inte dom enda granarna som blev mos i den filmen. och att dom 8 sekunder in i filmen "jagar" en renflock lär inte vara speciellt populärt.

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Jag är nyfiken på hur många moraltanter som ser skillnad på en tallplanta och en granplanta och hur många av dom som kör över ett litet träd eller t.o.m sågat ner det för att underlätta framkomlighet eller en fastkörning.

rave67097

Välkänd medlem
6 apr 2013
178
1
6
Att du direkt i början visar att du/ni jagar renflocken visar ni er brist på respekt.
När vi fortfarande får köra skoter, även fast vi förare får skit för det vi gör, slutburkar, kör sönder nyplanterat, och detta; att ni jagar renflockar så här, ger oss bara mer.

Förövrigt var det en rolig film å kolla på :)

Förövrigt var detta en nice skoterfilm:
[video=youtube;wLR9Cxy-2JE]http://www.youtube.com/watch?v=wLR9Cxy-2JE[/video]

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.618
99
48
Örnsköldsvik
Jag är nyfiken på hur många moraltanter som ser skillnad på en tallplanta och en granplanta och hur många av dom som kör över ett litet träd eller t.o.m sågat ner det för att underlätta framkomlighet eller en fastkörning.
Är det mer ok att köra över någons tallplantor än deras granplanta menar du?
Om du försöker försvara körning på planterat hygge så ger du dig ut på djupt vatten.

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Haha! Ja självklart är det mer ok att köra över tallplantor än granplantor och vem gillar inte att förstöra tusentals kronor för skogsägare?! vad fan tror du själv...
Jag är själv skogsägare och skulle vrida nacken av den jag ser köra över plantor.
Du missade själva poängen i mitt inlägg dock, högg du tillbaka för att du sågar ner träd för att underlätta för dej själv kanske? klatter..

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.618
99
48
Örnsköldsvik
Haha! Ja självklart är det mer ok att köra över tallplantor än granplantor och vem gillar inte att förstöra tusentals kronor för skogsägare?! vad fan tror du själv...
Jag är själv skogsägare och skulle vrida nacken av den jag ser köra över plantor.
Du missade själva poängen i mitt inlägg dock, högg du tillbaka för att du sågar ner träd för att underlätta för dej själv kanske? klatter..
Din poäng är att om man sågat ned ett träd som man tycker är i vägen så kan man inte kritisera att någon lägger ut en film där dom kör över plantor? Eller?

Och nä jag kan inte påstå att jag brukar hugga ner träd för att jag tycker dom står i vägen allt för ofta. =) Rensat vid nån led för att slippa kvistar i ansiktet händer ju, men då är det ju i regel björkris eller liknande.

Aja skit samma. Är väldigt OT nu så.