Bilder på användarnas Arctic Cat

mr p-j

Välkänd medlem
2 jan 2006
480
0
16
jasså hur många remmar ha du gjort av med då? om inte mitt minne luras med mig så ha du en bmp pipa på den där ?:rock:
beror lite på hur man räknar. men 4 stycken. mellan 25 och 37 mil på varje. + en som höll 3 mil.

jo de är en bikemanpipa. på den... notera passformen mot grenröret. haha.

B

Biosteel

beror lite på hur man räknar. men 4 stycken. mellan 25 och 37 mil på varje. + en som höll 3 mil.

jo de är en bikemanpipa. på den... notera passformen mot grenröret. haha.
o herregud vad beror remproblemet på? .. haha jo jag såg de. hade samma problem sj =):afraid:

Leatherface

Välkänd medlem
1 mar 2005
182
0
6
41
Gällivare
Funderar på att göra något liknande med bakdelen på min M7a jag med! :rolleyes:

Det är ganska lätt att göra det.
Bara man mäter och märker ut ordentligt så är det inga problem.
Helt idiotiskt att hela tunnelavslutet är i plast, och sen sitter det dessutom fast med hela 4 självborrande skruv! Helt otroligt.

Nåja, mer kommer. Skotern ska strippas på dekaler, få sig en ny lack på huv och i boggien, även chassiet ska få sig lite färg om tid, pengar och motivation finns. Sen ska det på lite billet bling bling, dubbla SLP-rör, portning och en boondockerbox. Även en bossdyna och en Power claw-matta ska investeras, sen börjar M7:an bli som jag vill ha den.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Haha jag va även tvungen att höja datastolen för den kändes så j*vla låg när man vare ute å kört en sväng :laugh:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
där ha du ju pärlan vilken goding hörru. vart bra mkt snyggare med bossdynan. rent estetiskt funkar de hur är känslan att köra med den då :confused::rock:
Den fungerar riktigt bra, ruskigt skön måste jag säga. Skönt att bli av med den svampiga orginaldynan :D

B

Biosteel

Den fungerar riktigt bra, ruskigt skön måste jag säga. Skönt att bli av med den svampiga orginaldynan :D

fy fan jo original dynan har ju en tendens till att vara lite svampig eller ja allmänt mjuk så att säga. men grattis till det andra lyckade köpet:beer: