Här står jag och en kompis och diskuterar med Polisen ang just placeringen av nummerplåten-jag skulle upp till Åkersjön senare den veckan och satte fastskylten på rutan med dubbelhäftande tejp för att den skulle gå att få bort efteråt. När jag kom hem till kompisen inför den här turen så skrattade han bara åt mig den morgonen...själv hade han sin på tunenln.
Anledningen till att jag satte fast den var just för att finns det Poliser som kontrollerar nrplåtar nånstans, så är chansen stor att dom finns i Åkersjön under påsk.
Men nu var dom tydligen i Västernorrland.
Det blev lite prat i största allmänhet, och lite nonchalant, i förbifarten-"du vet att jag kan bötfälla dig för det där va? Men vi skiter i det idag-ni var iaf nykter och hade allt annat iordning, dessutom hade ju kompisen din skylten rätt monterad iaf"..
Jag ska helt ärligt säga att jag nästan blev besviken-här har han hånat mig för att jag är så feg att jag inte törs fästa skylten på tunneln...och det hade varit höjden av ironi om han hade fått böta samma dag!
Men, han klarade sig.
(Undrar vart jag vill komma med det här inlägget egentligen?)
Whatever.
I dagsläget safar jag och kör helt utan skylt, så är jag 100% på att få böter!
Passa på att titta förresten, det är en pixboxlänk, och den försvinner väl vilken dag som helst! =(
Edit: Det gick tydligen inte att länka alls dit...
Måste hitta en alternativ sida att lägga dom på!