Bilder på era Polarisar!

putt

Välkänd medlem
20 nov 2012
160
2
18
skellefteå
Tummen upp för 509 Evolution bilden putt. Den passade riktigt bra på tunneln. Har själv en sådan hoodie

tackar du, har kvar dekalen som ska sitta ovan på tunneln om du är intresserad av den, såg just att du har en 163" lång och då passar den ju int...
 

thewayout

Välkänd medlem
14 sept 2004
394
0
16
Tycker du kan posta en bild på maskinen din istället för att sitta och klura på varför folk åker med olika märkesdekaler på maskinerna deras.. :confused:
japp ska så göra! det var ju inget illa menat, men det är ett ganska roligt fenomen, är man sponsrad så är man ju:) brukar själv mest slita bort d flesta dekaler som finns..men smak ska man aldrig diskutera! gillar blå färgen på huven din btw!
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
:)
Provade den där rackarns plastidippen. Men har inga större förhoppningar på att det ska sitta speciellt länge då man börjar böka bland träden. Men det får tiden utvisa :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thewayout

Välkänd medlem
14 sept 2004
394
0
16
:)
Provade den där rackarns plastidippen. Men har inga större förhoppningar på att det ska sitta speciellt länge då man börjar böka bland träden. Men det får tiden utvisa :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
jag gjorde hela tunneln svart med plastidip i sommras, en månad senare slet jag bort allt och vinylade istället.. fick inte till nå bra resultat, men huven är ju inte direkt så utsatt så där bör det hålla plus att det är lätt att laga:)
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Okej. Ja tunneln är ju ganska utsatt. Vinylat min ifjol. Men såg ju ut som kriget efter några helger. Och får fortsätta se så ut. :)
Tror man ska köra med laminerad vinyl för att få det att hålla.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jagheterdaniel

Välkänd medlem
26 okt 2012
1.034
1
38
Luleå
Satte kolfibervinyl på min f.d. tunnel förra året. Behövde en rulle till, när jag köpte den på biltema så hade dom bytt till en tunnare variant :( Den höll skit.