vad har ni med er?

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
vad har ni med er när ni far ut och kör?

själv har jag med mig en kamera och mobil inte så mycke mer

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
34
Mobil, plånbok i stortsett.. Ifall man måste tanka eller ringa! :D

Extrarem och verktygssatsen är väl jämt med..

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
kompisar 4 reservstift bilbälte handtag till en spade och en ficklampa utan batteri

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
Har en hel väska full med allt möjligt.
Kniv, tändare, klas, förstärkningskläder, plånbok (kreditkort och kontanter. Självklart körkort, terrängkort och annat som finns i en plånbok), mobil, gps, eltejp, ståltråd, ficklampor, multiverktyg, kamera, kraftigt spännband, yxa, vatten, fika om det behövs, kåsa, värmekuddar, arbetshandskar, mössa osv.

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Mobil, cigg, tändare och nånting att dricka... Sen har jag ju visseligen med mig hemnyklarna också så man kan låsa innan man far :rolleyes:

Tronic

Välkänd medlem
11 aug 2007
358
0
16
Sundsvall
Har en hel väska full med allt möjligt.
Kniv, tändare, klas, förstärkningskläder, plånbok (kreditkort och kontanter. Självklart körkort, terrängkort och annat som finns i en plånbok), mobil, gps, eltejp, ståltråd, ficklampor, multiverktyg, kamera, kraftigt spännband, yxa, vatten, fika om det behövs, kåsa, värmekuddar, arbetshandskar, mössa osv.
Hur får du plats med allt? Packar du dagen innan eller??

Quadili

Välkänd medlem
28 sept 2008
282
0
16
Bredbyn
Liten verktygslåda, extra rem, mobil och ibland plånboken. På längre färder så tar man ibland med sig diverse överlevnadsgrejer, som kniv och dylikt.

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Mobil, förarbevis, bogserlina, extra handskar, lite diverse verktyg, dricka, och lypsyl faktiskt ( lät kanske lite gay, men har typ konstiga läppar så ibland är det guld värt o ha med det :D)

volvo

Välkänd medlem
1 jan 2000
144
0
6
Lule
Jag har aldrig med mig nått förrutom telefonen.
Kör ju 440 så man våga rinte fara längre än 2 mil hemifrån.

Abos

Välkänd medlem
8 aug 2008
365
0
16
Örnsköldsvik
De vanliga typ : systemkameran, mobilen, börsen, en cola ibland, kanske nå extra handskar ev. fika

Men förra helgen ångrade jag mej att ja inte hade ett rep med mej när en polare körde av styrstången...

ActWrong

Välkänd medlem
11 okt 2006
413
0
16
Umeå
*Mobil
*Börs med förarbevis, pengar mm
*Snus
*DV kamera + stativ
*digitalkamera