Tjenna jag har sökt efter en tråd där man kan lägga upp bilder på sin bil och berätta lit om den men har inte hittat någon så jag har bestämt att starta en Givetvis kan man lägga upp bilder på sin bil även fast man inte stylat/trimmat den
Saker man kan ha med:
*Vad man har gjort med bilen och hur man har gått till väga samt vad som finns kvar att göra
*Pris på hela kalaset
*Hästkrafter/vrid
*Varför man valt just den bilen
Så nu lägger vi upp bilder på våra bilar när dom står i garaget eller in action och berättar samtidigt lite om dom
Här kommer bilder på min Volvo 240 -77
Saker som jag gjort med bilen:
*Målat om överdelen av bilen i den äckligaste grön jag kunde hitta. Jag använde mig av mekanlack som jag målade ut med liten roller. Pris 500kr
*Sänkte bilen med hjälp av en sänkningssats från biltema där man drar ihop fjädern. Till sommarn om jag får tid ska jag ta av fjädrarna och kapa dem istället.Pris 200kr
*Blåfärgade ventilhattar för under hundringen
*Bytt till najjsigare fälgar som jag köpte för en femhundring men ska försöka att få tag på ett par 17 tummare till sommarn
*Bytt bort den gamla grillen och satt ditt svart grillnät
Den här bilen just för att jag fått den av min farbror.
Saker man kan ha med:
*Vad man har gjort med bilen och hur man har gått till väga samt vad som finns kvar att göra
*Pris på hela kalaset
*Hästkrafter/vrid
*Varför man valt just den bilen
Så nu lägger vi upp bilder på våra bilar när dom står i garaget eller in action och berättar samtidigt lite om dom
Här kommer bilder på min Volvo 240 -77
Saker som jag gjort med bilen:
*Målat om överdelen av bilen i den äckligaste grön jag kunde hitta. Jag använde mig av mekanlack som jag målade ut med liten roller. Pris 500kr
*Sänkte bilen med hjälp av en sänkningssats från biltema där man drar ihop fjädern. Till sommarn om jag får tid ska jag ta av fjädrarna och kapa dem istället.Pris 200kr
*Blåfärgade ventilhattar för under hundringen
*Bytt till najjsigare fälgar som jag köpte för en femhundring men ska försöka att få tag på ett par 17 tummare till sommarn
*Bytt bort den gamla grillen och satt ditt svart grillnät
Den här bilen just för att jag fått den av min farbror.