Nya Maskiner 2010

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
går ju även rykten om att Levi Lavalle ska köra nya polarisen på x games nu i helgen så vi får väll se,.

sen påstås de att dom kör nästa års polaris i Daniels summit (rocky mountains) där dom brukar hålla till för att plåta katalogerna för skotrar.

så de bör inte ta lång tid innan bilderna finns på nätet.

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
yamaha skulle komma med nå ***** grejer har ja hört
Vad jag "tror" så kommer dom komma med en phazer med typ 100 - 120hk
mer än så blir det nog inte, men det återstår att se.

Däremot tror jag artic kommer att komma med en sju***** till maskin då det gått lite dåligt med de ny "fula" maskinerna förutom cf

polaris har nog träffat helrätt med assulten så nåt nytt häpnandsväckande kommer vi nog inte att få se i den maskinparken, om dom inte gör en kort assult =P

skidoo har juh sin nya 1200 så där blir det nog lugnt eller kanske en 4t med mindre kubik till ex mxz´an

och lynx kommer nog ta skidoos 1200 koncept o göra nånting mer "lyyxigt" av den.

jaja bara spekulationer av mig men det återstår att se :rock:

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
37
Byyn
Hoppas Arctic får till nån ny bra M-modell, är grymt nöjd med hur det nuvarande M chassiet flyter i snön, dock är jag mindre nöjd med motor och variatorsetup.

hadda

Välkänd medlem
7 sept 2008
424
0
16
Njurunda
Vad jag "tror" så kommer dom komma med en phazer med typ 100 - 120hk
mer än så blir det nog inte, men det återstår att se.

Däremot tror jag artic kommer att komma med en sju***** till maskin då det gått lite dåligt med de ny "fula" maskinerna förutom cf

polaris har nog träffat helrätt med assulten så nåt nytt häpnandsväckande kommer vi nog inte att få se i den maskinparken, om dom inte gör en kort assult =P

skidoo har juh sin nya 1200 så där blir det nog lugnt eller kanske en 4t med mindre kubik till ex mxz´an

och lynx kommer nog ta skidoos 1200 koncept o göra nånting mer "lyyxigt" av den.

jaja bara spekulationer av mig men det återstår att se :rock:

tror i såna fall tror jag att den inte kommer heta phazer tror dom gör en till som dom döper till exciter och det blir nått mellanting av phazer å nytro och den kommer ligga på då 100 -115 hk lr nått tror ja isf

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
tror i såna fall tror jag att den inte kommer heta phazer tror dom gör en till som dom döper till exciter och det blir nått mellanting av phazer å nytro och den kommer ligga på då 100 -115 hk lr nått tror ja isf
Jo det låter som en vettig ide´ ska bli spännande iaf o se =)

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Kolla polaris länken, den avslöjar förvånade mycket nu.
Ser lovande ut :)
Väldigt XP influerad men vafan
Sen ser röven jävligt skum ut?!

Edit: Haha såg att det finns en dedikerad tråd i polaris sektionen :)

4

426H

Snön smälter snabbt på polarissidan! :D Boggin kanske är nåt i stil med konceptbilden från 2004 som finns tidigare i tråden?

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Mm såg det , jag blev riktigt förvånad iaf =) trodde jag inte att polaris skulle skrälla med ett sånt chassi =)

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
jadu det kan juh stämma med tanke på att dom skulle juh ha en ny "nytänkande" boggie, men den va inte fin där bak du =P