bästa spelen till PS3

AlexanderB

Välkänd medlem
30 nov 2007
162
0
6
Stockholm
PURE är absolut det bästa spelen men ja längtar tills det kommer ut typ ett skoter spel som Sledstorm, det lär ju bli skitkul!!!!
 
E

ejwbegysv

Jag diggar Guitar Hero World Tour faktiskt.... Rikgtigt partyspel
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
Jag har Gta 4, Resistense 2, assassins creed, racedriver grid, fifa 08, army of two, och call of duty 4.. det sämsta av dom är väl race driver grid riktigt tråkigt faktiskt men resistence 2 gta4 och call of duty är fan as bra :d
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
fallout 3 e grymt om man gillar rpg!
gta funkar alltid..
Grid racedriver, bra bilspel
Buzz :D förfest spel
PGR3(demo) grymt!
Instämmer om fallout 3 (spelade dock på pc) men hur grymt spel som helst, spelade ut den igår och jag vill bara ha mer! Som tur är kommer det 3 expansion kit :D
 

jorpe

Välkänd medlem
21 jul 2007
658
0
16
gällivare
hehe, köpte ps3 mest för att de inte är micro(SHIIITYYY)soft som gjort den, plus att de är den mest kraft fulla consollen som är ute nu ;)
har beställt Colin McRae Rally - DiRT
grand turismo 5 och guitar hero,
mirrors edge var helt okey också, var bara segt ibland men riktigt fränt med allt de ny tänkande. =)
sen kommer ju skidoo snowmobile challanger http://www.amazon.com/SkiDoo-Snowmobile-Challenge-Playstation-3/dp/B001C4E0G8
verkar lite stelt men den som väntar får se ; )
 
B

Biosteel

hehe, köpte ps3 mest för att de inte är micro(SHIIITYYY)soft som gjort den, plus att de är den mest kraft fulla consollen som är ute nu ;)
)

rent grafiskt så slår xbox ps3 på fingrarna med sin xenos krets som va ett nytänkande inom den branschen. :eviltongue:
 

jorpe

Välkänd medlem
21 jul 2007
658
0
16
gällivare
de är helt sant grafiken är bättre på xbox än ps3. =) de förnekar jag inte. rätt så tydlig skillnad också av de jag sett : p
men låt oss inte göra det till en tävling, känns som att nörd nivån stiger till skyarna ; )
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
Blir lejj på dom här tävlingarna jämt mellan xbox 360 och ps3 själv gillar jag ps3 mer för det är det jag har av dom 2 men 360 är en jävligt bra tvspel