.. oljeburken din är inte från en lynx rave 643 ca 93? eller närliggande släktskap iaf? inte äre då polaris?
Självklart är det riktiga grejer monterat oljeburken kommer från en lynx rave 670 1996. Samma sak med insugsgummina. Försöker lära bamsegrill att man ska undvika polaris grejer om man vill att det ska funka :beer:.. oljeburken din är inte från en lynx rave 643 ca 93? eller närliggande släktskap iaf? inte äre då polaris?
Ok det låter vettigt.....Försök bygga så tight mot gasarna som möjligt så du kan ha extremt korta trattar,, Men det ska hellst även gå att förlänga in i burken ca 0-10cm. Man behöver i regel bara köra en kort sväng med kort respektive längre insug för att lista ut vad som är bäst. Jag brukar testa först med stoooor längdskilnad typ Direkt tratt och sedan 10cm tratt för att markantare känna skillnad, Eller ännu bättre se i bänkning,, Jag kommer nog ha med mig 2 längder till bänkningen.Boost III, bra med tips, tack
Dock så kommer inte den riktiga burken att se ut som dom på bilderna. Insåg också att det blev väldigt tight med trattarna med denna konstruktion. Så skiljeväggen kommer att hamna framför drivaaxeln, och på så sätt blir även insugsröret som hamnar ovanpå rakare, sen den största ändringen blir att själva luftintaget hamnar vid konsolen.
Vad tycker du om min lilla kines-portning?