Edge vs Pro x

Gasoline

Välkänd medlem
24 jan 2009
990
0
16
Luleå!
Tjenare, kan inte bestämma mig vad jag ska köpa för skoter! nu har jag börjat titta på pro x 600 och edge 700, fördelar?nackdelar? skriv vad ni vet om dessa maskiner!

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Jag är också intressearad av en pro x2 600, eller var det bara pro x du var intresserad av ? jag skulle tagit pro xen, verkar vara mycket aggresivare

D

Deleted member 6797

hoppar du mycke? isf köp pro-xen. för ja knäckte edgen:)

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Jag hade valt Edgen iaf tror jag, för den har 700 motorn. Fast det är jag det och jag gillar lite större motorer. Men hoppar du mkt osv som Waahlvik säger så köper du ProXen

B

Buktholmen

Tung som ett as, kan inte hantera den xD och så är det ingen körglädje i den :p och så är det Köp och sälj:rolleyes:
Om du inte orkar hantera den så är de bara att börja träna ;)

Gasoline

Välkänd medlem
24 jan 2009
990
0
16
Luleå!
okej, nja jag hoppar typ ingeting nått puderhopp ibland, mest dikén och myrer och ängar och sånt, hur är edge 700:an i boggien? vars sitter klackarna på edgen? så ni tror edgen slår pro x:en om jag inte ska hoppa? haha buktholmen den väger ju som ett as så det är ju inge körglädje i den iaf ;)

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
okej, nja jag hoppar typ ingeting nått puderhopp ibland, mest dikén och myrer och ängar och sånt, hur är edge 700:an i boggien? vars sitter klackarna på edgen? så ni tror edgen slår pro x:en om jag inte ska hoppa? haha buktholmen den väger ju som ett as så det är ju inge körglädje i den iaf ;)
låter som att du är en expert på mach-z... trippelfördommar helt enkelt.

Gasoline

Välkänd medlem
24 jan 2009
990
0
16
Luleå!
Nej inte direkt men min morbror har haft en och han sa det Det är ingen skoter som du åker och burkar med, och så sa han att den vägde som ett cyyk, han är ändå ganska stor av sig så han orkar ju hantera den...

Digger

Välkänd medlem
6 sept 2008
288
0
16
pro-xen bättre dämpning och ett starkare chassie och vad jag har hört en av dom rappaste 600 motorerna polaris har haft.

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
beror på vad man ska göra med skotern? om du ska piska led är det säkert en bra maskin (?) och om du ska burka/klättra och sånt är det en värdelös skoter!
haha jaså.. det säger en som inte ens har kört skotern i fråga.. :aetsch: