jaså, då vet ju jag vad jag ska köpa för att få flickvännen på hugget:evil:Kan intyga att brudarna blir som galna efter en när man har dessa tröjjor på sig...
iallafall kommer pikén endast i dragkedja eller kommer ni fixa fram med knappar?
jaså, då vet ju jag vad jag ska köpa för att få flickvännen på hugget:evil:Kan intyga att brudarna blir som galna efter en när man har dessa tröjjor på sig...
Kör på piké tröja och "kommando"!! Hugger hon inte då får du byta!! (tjej alltså,,inte tröja)jaså, då vet ju jag vad jag ska köpa för att få flickvännen på hugget:evil:
iallafall kommer pikén endast i dragkedja eller kommer ni fixa fram med knappar?
jag är prenumerant, och har lite tankar
vad som behövs:
- tar forumet innan jag glömmer de, vore mkt värt med nån/några av brp/polaris/yamaha personer som gång till gång då och då tittar in och svarar på några frågor? kanske ni kan ordna de? eller någon annan som ibland skriver en bra artikel i forumet som vi användare kan interagera med!!! SR´s forum har några riktigt bra trådar och bra uppbackning och interaktion mellan skribent/läsare som ger braa trådar..
- intressantare repotage, egen mek, projekt, Patriks SMB var ju jävligt kul att följa och mer eller revolutionerande innom svensk media/forum inte många so gjorde sånt då..
- ...Jag tycker snowmobile är lite dålig med att ta upp lite av de ömma punkterna hos skotertillverkarna, försöka gå till botten med alla återkallningar.. jag förstår att de e svårt att bli bjudna på förhandsvisningar och sånt då men de e ju samtidigt ni som promotar dem!! är de kassa så skriv de, nu kommer jag inte ihåg om de var ni eller SR som skrev om arctics fallerande boggie på 90talets touring och de fick ni/dom ta skit för. fast ni/dom hadde rätt..
- ATV delen, jag förstår att ni måste få in finnans, men de finns ATV tidningar om man vill läsa de.. Jag betvivlar att de sidorna är gratis för oss, om jag tvungen att välja mellan gratis atv del eller ingen atv del så hadde jag vare uten, de känns som att de finns risken att de blir bara mer och mer ATV då och så tappar vi vårt inriktade kära skoterfokus.. Instämmer i denna punkt trots att jag är hängiven ATV åkare. Skoter ska vara skoter enbart.
-inga SKOTER nummer på sommaren, de e ju under sommaren man BEHÖVER tidningen!!! på vintern kan man ju ut och köra själv i väntan på bättre tider, vad ska man göra åt saken på sommaren??
Det är ju under lågsäsong som man har sug och även möjlighet att läsa om bra utrustning att spara till/köpa/fundera på osv. Bristen på SOMMARNUMMER är största missen alla svenska skotertidningar gör. Tur man också är SnoWest prenumerant.
Gammal prenumerant både hos er och SR och tycker att ni båda brister i punkterna ovan. Ni har bättre forum generellt, men saknar definitivt tekniskt kunniga och intressanta trådar. De får man läsa på SRs forum med framförallt Affe som lägger ned massor med tid att resonera skoter.
Dessutom är det inget annat än ren SKANDAL att man som tidningsprenumerant ska betala extra för att få tillgång till hemsidans alla delar. Vansinne!!!
Jag gillar snowmobile och vill verkligen kunna läsa t ex långtestbloggarna på hemsidan men kommer konsekvent att vägra att betala ännu en prenumeration för att kunna se denna del. Höj hellre vanliga prenumerationen med 50 kr. Ni vill väl rimligtvis att alla ska prenumerera på båda så se till att vi också gör det...
tvärslut här men jag måste kila!
//Jörgen
Jag fixar detta, vi har uppenbarligen problem med det här......:Cry:Höjt. Den 11 decembet tänkte jag att de var dags att börja penumrerea på snowmobile också så jag klickade mig in i webshopen å fyllde i att jag ville ha pappersbilagan. Dagen efter fick jag ett mail att jag börjat prenumerera på nätbilagan.. Har mailat å frågat hur de kunde bli så men de verkar ta tid å svara. Vad ska jag göra? vill ha en tidning i brevlådan å inte på nätet!
SÅg Melmaqs inlägg och håller med i huvudsak, jag är lösnummerköpare sedan många år, egentligen har jag många gånger tänkt att nu var det sista lösnumret men så är den där i hyllan när man tankar bilen och så slinker den medjag är prenumerant, och har lite tankar.....
vad som behövs:
- lite mindre presentera nya maskiner helatide....
- ATV delen, jag förstår att ni måste få in finnans, men de finns ATV tidningar om man vill läsa de.. Jag betvivlar att de sidorna är gratis för oss, om jag tvungen att välja mellan gratis atv del eller ingen atv del så hadde jag vare uten, de känns som att de finns risken att de blir bara mer och mer ATV då och så tappar vi vårt inriktade kära skoterfokus..Jörgen