Cred till Nordland och Snowmobiles red.!

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Tjena,

Kanske finns risk att detta kan uppfattas som en ren fjäsktråd, men det är något som jag redan nu vill dementera å det grövsta!

Efter en tid med riktigt usel stämning, och en dålig trend så har ni på Red. (med Nordland i spetsen) på något vänster lyckats få ett sjunkande skepp att börja flyta igen.

Jag kan bara ana hur mycket jobb du lägger ner för tidningen och webben, och måste säga att det är grymt att du nu deltar på forumet och på så vis representerar Snowmobile på ett otroligt bra sätt.

Att du sedan skapar seriöa trådar, och undersökningar där du faktiskt lyssnar på folk som skriver osv, ger forumet en helt ny dimension.

Jag har alltid läst SnowRider, men faktiskt så kommer jag att bli prenumerant för Snowmobile nu när ni visat upp denna grymt positiva sida utav er tidning/redaktion.

All cred till er och jag hoppas ni får en lönsam och bra vinter!

/Kristian

mattgojohn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.874
112
63
Skellefteå
Håller med, Grymt snabb att svara också. Nordland är snart för Snowmobile vad Bluemax och Irondog är för dootalk!

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Vill bara buga och bocka!

Det är till sist så att vi hade ingen tidning om det inte vore för all dem som läser den, vi kan bara jobba på och hoppas på fler läsare.

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Sen gör ju Nordland en till bra grej... Han matar oss med riktigt grymma bilder och filmklipp!!! :D

Mer sånt!!

D

Deleted member 9532

Jag vill väcka liv i denna tråden igen eftersom jag anser att moderatorerna har fått lite väl mycket skit kastat på sig sista veckorna.

Det känns som om ett upplopp är på ingång och total anarkism har redan visat sina tendenser. Jag är faktiskt besviken på ett antal användare här på forumet som jag sett upp till, men som sjönk ganska snabbt beroende på vissa inlägg angående moderatorerna.

Jag vill bara säga att misstag begås och det är bara att ta lärdom av det, men nivån börjar sjunka lågt nu och det är bara vi som kan fixa det igen!

Jag röstar för att höja humöret och ändra inställning till den gamla anda som funnits här på forumet i flera år!

:beer:

AD_

Välkänd medlem
10 mar 2009
1.080
0
16
Arjeplog/Värmland...
Jag vill väcka liv i denna tråden igen eftersom jag anser att moderatorerna har fått lite väl mycket skit kastat på sig sista veckorna.

Det känns som om ett upplopp är på ingång och total anarkism har redan visat sina tendenser. Jag är faktiskt besviken på ett antal användare här på forumet som jag sett upp till, men som sjönk ganska snabbt beroende på vissa inlägg angående moderatorerna.

Jag vill bara säga att misstag begås och det är bara att ta lärdom av det, men nivån börjar sjunka lågt nu och det är bara vi som kan fixa det igen!

Jag röstar för att höja humöret och ändra inställning till den gamla anda som funnits här på forumet i flera år!

Bra sagt! :beer:

Jag röstar också för att höja humöret och få bättre inställning:)

Stig Larsson

Välkänd medlem
27 okt 2006
2.886
2
36
Arvidsjaur
www.assf.se

:hahaha:Tänkvärt !
Finns inget att tillägga, håller med i allt :hello:

E

ejwbegysv

Cred till alla forummedlemmar som gratis lägger ner så mycket tid på att hjälpa andra och göra forumet bättre!

:rock:

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Mycket fina ord att läsa på den här tråden, trevligt ;) Och jag kan inte annat än instämma, grabbarna gör ett kanonjobb!

Nu ska jag iväg och skrika mig hes på hockey :argh: Tidsfördriv i väntan på snön.

/Lips

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Bra initiativ med denna tråd kryckan!
Håller med Andjul om att moderatorerna fått mycket skit kastat åt deras håll på senaste tiden.. Vem som har rätt eller fel är struntsamma nu.. Det känns som forumet har blivit skadeskjutet med denna debatt och det är endast vi medlemmar som kan få liv i det igen!!

Mindre prestige, stolthet så hade vi inte haft dessa egentligen onödiga problem!

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag har raderat ett antal inlägg här nu... Låt oss gå vidare..

Allt detta tjafs bottnar i grund och botten på att vissa individer som har varit här har haft stora problem med att ta till sig tillsägelser.

En stor grej har varit att de länkar till div andra forum, och om man följer dessa länkar så hittar man kränkande och div nedlåtande kommentarer om vårat eget forum.

Och för mig som ägare har det varit lätt att ta ställning. jag betalar inte en massa pengar för ett forum som upplåter gratis utrymme till människor som uppenbart snackar ner oss och vårt varumärke.

Jag har försökt från första dagen här att lyssna och ta till mig vad människor här vill ha osv. Jag har personligen skivit ett PM till deflesta av de herrar som detta gäller, innan de blivit avstängda, och försökt förklara min hållning. De har inte lyssnat eller betett sig på ett sätt som om de velat bli avstängda.

Vi har lite drygt 14 000 reggade användare här, och detta strul rör kanske 5-6st användare. Jag tvekar inte en sekund i min misson att se till att det blir ordning och reda här igen. Jag hoppas att detta blåser över och att alla blir nöjda och glada igen, men jag har varit med tillräckligt länge för att förstå att alla är inte alltid nöjda....

Jag hoppas att detta förtydligar min hållning i frågan.

Mvh

Dick Abrahamsson

Last edited: