Chansen är nog rätt liten då ni brukar ha svårt att sova ljudlöst...haha, betyder det att det inte finns nån chans alls att nån lycklig här på forumet skulle råka hamna i samma rum som dig lips?
Får nog dreva ner summiten dåEn annan grejj är att denna kärra och dess team kommer finnas på plats för att visa upp hur det ser ut när 800hk matar på!
Kanske kan vi se om det finns nån skoter som hänger med i axet!?
Såsant såsant=)Chansen är nog rätt liten då ni brukar ha svårt att sova ljudlöst...
Törnrosa sömnen kommer vara extra viktig efter hårda och långa dagar på skotern
Samma här, längtar varje dag. Åker upp och kollar läget inför säsongen nästa helg, det blir skoj att ta årets första tur :rock:Såsant såsant=)
för övrigt. HELVETE vad jag längar nu. Turbon monteras den 1december. Sen blire leka variatorguru för hela slanten så man har nån chans i åkersjön
hur blir upplägget? lite som sporthojs träffarna eller? "en seg grupp, en mellan och en snabb" Tänket då ni verkar dela upp oss i grupp?
Eller blir det mer, en "ledsmiskargrupp", en "hopp å lek grupp" och en "på sidan av leden och endast i skogen grupp"?
Få se nu, vilken skulle man välja. RX Warrior... :hmmmm:Eller blir det mer, en "ledsmiskargrupp", en "hopp å lek grupp" och en "på sidan av leden och endast i skogen grupp"?
Jag har sett på ett MC forum att dom säljer huvtröjor med forum logga och alias på ryggen, vore inte detta något för detta forum med ?Jag tycker att vi på något sätt ska "märka upp" oss med namnbricka, som nån föreslog tidigare i tråden. Kul att kunna koppla forumnick till ansikte!
Både du och jag micke vet att den inte passar speciellt bra till någon av dom grupperna ;-)Få se nu, vilken skulle man välja. RX Warrior... :hmmmm:
"Hopp å lek" känns inte riktigt som handen i handsken.
"på sidan av leden och endast i skogen grupp".. kanske...
"ledsmiskargrupp" brukar fungera bra...