Skulle vilja kapa snett upp mot lyftbågen men då får jag problem att få dit stänklappen, så vet inte än hur jag ska göraSer grymt bra ut!
Se till att kapa chassiet på nåt snyggt sätt efter fotstegen
Det matchar bra tycker jag, inte exakt lika färg men inget jag tänkt på faktisktEn kanske lite dum fråga. Men du som gillar "yamahablå", hur pass matchar powermaddhandskydden yamahas färg?
Näe då var det mest en hög med skrot...:mmph: men nu börjar det iaf likna en skoter igen. Nästa helg går bort pga julfest på finlandsfärja :beer: i 24timmar dessutom. Hur går det för dig då? provkört än?fan henke det går frammåt med raket-fart, så där såg den ju inte ut när jag var och kollade för nån vecka sen, kommer ju bli skit ball - :nod:keep it up
Näe då var det mest en hög med skrot...:mmph: men nu börjar det iaf likna en skoter igen. Nästa helg går bort pga julfest på finlandsfärja :beer: i 24timmar dessutom. Hur går det för dig då? provkört än?
Liten update. Bröstet limmat och nitat, sitter stumt kan jag lova.
En fråga.. vad limmar du chassiet med för nått?
Liten update. Bröstet limmat och nitat, sitter stumt kan jag lova.
En fråga.. vad limmar du chassiet med för nått?
Limmade med nåt från essve. kommer inte ihåg vad den hette nu men updaterar det när jag kollat upp det. Riktigt starkt är det iaf plus att det suger nästan direkt. Kommer även att limma samt skruva trailingarmsinfästningen vid fotstegen
Klart intressant.Blir nog även ett racepack. Har ett på g.
Tänkte ev också berätta vad notan gick på totalt för det här bygget om det finns intresse