Jag var också och handlade en slut burk,,Modell titan Aprilia V tvinns dämpare Slipon = Fullflödes,,Den är både lång och har ca 58mm innermått rakt igenom :nuts: Köptes på Ådalen bildemontering,( något vurpad) ,Vi hittade även en Ducati kolfiberdämpare till kompisarens Tc 900a ,, så nu ska det byggas system!
Jag tror att våra maskiner kommer gå snortysta då dom får Trippla pipor monterade till dom här slutburkarana,,Våra system kommer ju byggas helt på motstånd genom rätt mått på stinger ,,så vi kan köra med eller utan dämpare utan att förlora effekt.
Dett bygge kommer ju lite senare i mim TC trimmtråd,,,
Men alla som orkar ka ju få ut lika mycklet effekt som org burk trotts öppen slutburk,,, Eller strax mer om man törs labba med motståndet i endera dämparens eller stingerna. Jag föredrar stypning i stingers. Tikka burkarna har ju strypning som man kan mixtra med i burkarana om man törs. Han har ju vissa buirkar som han stryp ner såpass mycket att dom går bättre än org burkar,,, (mycket jobb nerlagt på resp modell där,, så borde alla eftermarknadsburkar funka!!.
Men det krävs minst avgastempmätare och bra kunnande för att få till detta själv!! Men det är fullt möjligt