Det där är riktigt intressant för en som kommer från den stora sjöfarts och hamnstaden :heh: Men om man tycker soppa kostnaden för skoter körning är besvärande så........ Efterlyser mer bilder från skärgårdarna och båtlivet.skyst båt granis vad är det för skönhet?
här är familjens stoltheter, farfar som äger dom men dom används mest av familjen.
den gula (deltan) tar jag hand om åt farfar, när jag inte jobbar putsar jag på henne och försöker hålla henne i absolut toppskick, han köpte den 1969 och den har stått i samma hamn sen dess
motorsången i denna snurra är det många som kommer av, rak6a på 115 hästar 2takt, sjukt vass stålproppeller,hissad motor och powertrim, får sommarlängtan bara jag tänker på den.
sitter garanterat ingen stereo i den båten, den hörs ändå inte.
Ser jävligt fin ut !Eftersom snön dröjer med sin närvaro lägger jag ut en bild på min sommarpärla ..
hehe förbrukningen i en snöskoter är som en smula i en kakburk jämfört mot vad den här båten tar, tur att båten går i orsasjön/siljan och inte i skärgården för där hade man fått ha med en följebåt med extra bensin i varje gång man skulle köraDet där är riktigt intressant för en som kommer från den stora sjöfarts och hamnstaden :heh: Men om man tycker soppa kostnaden för skoter körning är besvärande så........ Efterlyser mer bilder från skärgårdarna och båtlivet.
GT4? Fet i vilket fall, är riktigt kär i alla Celica modellerna = avundsjuk !Ja, nu har sommaren kommit till denna del av sverige =(
Så för att trösta så byggda jag nya kjolar till bilen och lackade fälgarna, så man har något att åka tills snön åter faller.
Har en GT4 CS med dragkrok som är till salu billigt...GT4? Fet i vilket fall, är riktigt kär i alla Celica modellerna = avundsjuk !
Då såg jag nog dig igår när jag passerade övik?Ja, nu har sommaren kommit till denna del av sverige =(
Så för att trösta så byggda jag nya kjolar till bilen och lackade fälgarna, så man har något att åka tills snön åter faller.
A6 finns ju med drag och RS6-modifikationerna gör ju inte karossen vekare direkt ....Fan, jag trodde inte ens att det gick att rega CS med drag!?
-Fast å andra sidan var det ju en RS6 på blocket med dragkrok för något år sedan, så allt går ju bevisligen...
(Kraftigt ot, men i RS6-fallet gissar jag att ngn tagit in bilen som flyttgods, och monterat drag innan regbesiktning i Sverige-kan liksom inte se ngn annan möjlighet?)