Summit 600 -10, operation förbättring!

R

RevMan

Beretta, ser att du inte har några vindavvisare. Det finns sånna som är mörkt röktonade som tillbehör. Blev riktigt snyggt på en renegade med samma ruta.

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Beretta, ser att du inte har några vindavvisare. Det finns sånna som är mörkt röktonade som tillbehör. Blev riktigt snyggt på en renegade med samma ruta.
Jag tog bort dom. Väntar på en ny låg ruta. Vill inte ha nåt i vägen när man är ute och röjer väg ;)

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Äntligen damp det ner lite nya grejer i brevlådan, inget till skotern men nåt som kanske får lite fason på ägaren :D

Har tagit ledigt på onsdag och torsdag för en liten tur så förhoppningsvis har jag lite mer bilder närmare helgen.

Sen har jag, om allt går som det ska, fått tag på lite roligt från USA som verkligen ska bli intressant att testa :eyebrows:

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Liten uppdatering.

Fixat det mesta.

Har inte hunnit få dit F Z ännu..

I övrigt så är det rutan och SLP PP som jag saknar.

Känns som en clean look som passar mig.

En dessa rivare..Fy fasen vad bra dom är. Kört flera mil efter led idag utan att skotern gått varm. T o m dragit en pulka några mil utan varmgång..Skitnöjd. KÖP!

D

Draken

Fäll ut rivarna och sen backar du en sväng så får vi se vad som händer! ;)

Dock är det där dom snyggaste och mest diskreta rivarna som finns!!

Pris? Köpställe?

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Dom är köpt på E-Bay.

Av den kille som BiG rekommenderade.

Och visst, man ska inte backa med dom, men jag har dom bara ute då jag kör hårda leder.

Från nu och framåt på våren kan lederna bli rätt isiga.

Innan jag viker av från leden böjer jag mig ner och viker in dem, ifall jag skulle köra fast vill man ju backa.

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Thanks BiG.

FrogZ monterade igår kväll.

(visst har du fått dina $ )

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Testade FrogZkinen för första gången idag.

Blev väldigt imponerad.

Man kan se att lufthålen i huven inte täpps igen av snö, samt att ytan på FZ gör att snön inte fastnar, hur man än gjorde.

Körde i riktigt djup snö för att provocera.

Imponerade!

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Har hängt med i den här tråden enda sen den startades, har dock så har jag inte kommenterat nått än, men här kommer de ;)

BiG: Gillar looken du har fått till på summiten riktigt mycket, riktigt clean och snygg !! Man behöver inte bygga om halva maskinen för att de ska bli skillnad ! ;)

Beretta: Din ser ju nästan likadan ut som BiGs ;) Båda summitarna ser riktigt bra ut ! Härligt att Frogzen funka som dom skulle.

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Jag håller med Stinsen, ser kanonbra ut!

Intressant med grodlår-skinsen, ska definitivt köpa såna till nästa säsong!