Postförskott från USA kan du glömma direktjo det förstår jag ju men har fortfarande inget kort, måste kolla om nån annan i familjen har =P är ju ändå alltid skönast att ta det på postförskott =P
men vadf menar du med direkt till deras bank? skriver man inte in allt när man gått till kassan å trycker vidare bara?
och mattan som är länkad, är det just dom måtten man ska ha till en F7:a? 325*35*44?
Så dendära sidan är pålitlig? Hur blir det med eventuella No-slip hjul? Hört att det är speciella till Arctic. I mitt fall så ska jag använda mattan på en f6 04Satsa på den som UmeRogga länka. Den har fått bra kritik från dom som använder den i staterna. Har själv beställt den mattan från samma ställe, tog ca 6dar att få den till Sverige och kostade hälften så mycket som i Sverige, även fast jag åkte på tull.
Om du räknar dollarkursen x 1,25 (moms) x 1,1 (tull) så vet du på ett ungefärvad landar totalen på med införselskatter och dylikt ?
Har du köpt mattan än?höll på att gå igenom boggien idag och såg till min förbannelse att det är dags för en ny matta till f7 sno pro 03.
så kan nån hjälpa mig vad jag ska köpa för nått, och delning etc,
är väl ute efter en 44"
tips, länkar, råd om byte, eferanheter, allt dvs.
(satt och sökte trådar med det va en djungel) :cry:
Du måste svetsa på en platta på foten men vem som helst som kan svetsa gör det på fem minuter.funderar p dessa skidor med, passar dom min F7 -03? http://www.kenssports.com/eshopprod_cat_1930-75422-75426_product_988500.SLP_Powder_Pro_Snowmobile_Ski_.htm
och hur mkt skillnad är det med slp skidor?
Jaha, de hade ju till Arctic. Då köper du den som är till 7/16". (Mitt första svar var för de SLP-skidor som säljs i Sverige, där följer det bara med ett fäste till Lynx/Skidoo. Det är förresten inte aluminium.)okej så vilken av valen ska man ta då till arctic? är det inte sluminium som ska svetsas där då? =)
Brukar inte dras förrän frakt och allt är inräknat, grejerna är packade och ska skickas. Ofta så från USA har jag märkt. Gör mig ingenting iofs.Beställde just därifrån men då när jag bekräftade köpet så drogs de inte några pengar?