Sökresultat

  1. S

    Arctic Cat Alpha One 154” -19

    Funderar och klurar på att kanske köpa en 19ons alpha. Har aldrig ägt eller kört en sådan tidigare och min första fundering blir ju på boggie skenan, hur pass hållbar är den, spricker dom lätt eller håller dom för lite tuffare lössnö åkning? Och den andra funderingen är hur åtgången på slides...
  2. S

    Polaris Assault 2011

    Hallå! Nu när vintern börjar närma sig så kryper ju köpsuget allt närmare och jag har bestämt mig för att prova ett annat märke än vad jag kört förut. Kikar mest runt på Polaris, Och då är det Assaulterna som är mest intressant, Har fastnat lite för en -11a för ett schysst pris men då man är...