Åkersjön på lördag

MrMunken

Välkänd medlem
10 okt 2004
752
1
18
Rossön
Jag ska eventuellt upp på Fredag, men det kanske skiter sig då han jag ska åka med ska på nått 40årskalas... :/

Snöar ju som f*n här nu och det ska tydligen snöa ännu mer närmare fjällen!

LindeMan

Välkänd medlem
4 aug 2007
804
0
16
Fan vad sugen man blir nu. Dock äre bara ja som har skoter inom bekantskaps kretsen typ. nån har sålt för att köpa nytt men blivit arbetslös nån har satsat på hus å ett fler antal e arbetslös så de blir inget alls :(

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
skulle vart nice,men släpan e inte reggad än och saknar v-hjul :(
å de lär ju inte gå att köra skoter upp än pga. isarna.

Mach z -05: varför just nu på lördag? händer nåt speciellt?

Lindeman: man skulle ju kunna sammanstråla efter överenskommelse här, det lär väl vara fler än du som har samma bekymmer:hmmmm:
även om man e ett gäng så är det väl bara kul och bra om man e flera?

jag tänker nog åka upp nånting innan jul iaf. bara släpet e bes:at

MACH Z -05

Välkänd medlem
10 feb 2005
720
1
16
Östersund/ Åkersjön
Händer inge spec på lördag va jag vet! Va mest bara nyfiken om det var fler som skulle upp! Jag åker en stygg låtande Renegade 1000!!!:hello:

skulle vart nice,men släpan e inte reggad än och saknar v-hjul :(
å de lär ju inte gå att köra skoter upp än pga. isarna.

Mach z -05: varför just nu på lördag? händer nåt speciellt?

Lindeman: man skulle ju kunna sammanstråla efter överenskommelse här, det lär väl vara fler än du som har samma bekymmer:hmmmm:
även om man e ett gäng så är det väl bara kul och bra om man e flera?

jag tänker nog åka upp nånting innan jul iaf. bara släpet e bes:at

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Nyss hem kommen från två dagar av underbar skoteråkning i Åkersjön, lite kallt nere i byn idag men upp mot fjället var det riktigt skönt.

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Snö är det ingen brist på i Åkersjön kan jag säga men det är botten löst så man får se upp vart man kör! Har kört c:a 15mil där nu utan några problem!
Nej det är ingen brist på snö men jag tyckte det bar lite bättre idag än på lördagen men visst vart det en o annan fast körning:D 10mil blev det för mig, jag var tvungen att åka hem tidigt idag.

Last edited: