Överpris??

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Funderar på en V-max XTC -98 som gått 700 mil, verkar väldigt fräsch om man bortser från de höga mil antalet..! Men är det verkligen värt att lägga ner 50000:- på en sådan? Nog för att det är hos en handlare.. då har man ju viss garanti! Men jag tycker ändå att priset är rätt så skyhögt!? Vad säger ni?

Marcus

Medlem
1 jan 2000
34
0
1
Hos en handlare brukar man ju ofta få pruta ganska mycket, den värger nog ca: 225

G

Gäst

Å sen vakna du? När inte ens SRX´n Mach Z, XCR800 Thundercatten lyckas med det i orginalskick.. Är det inte dax å slakta alla hysteriska toppfarts siffror nån gång.

L

lyssna

mach z toppar 208km/h efter radar thundercat under 200Km/h skulle jag tro men när man fick upp mach z i 208 så var det på asfalt.....

G

Gäst

mach z an var spec preppad för att gå fort. de fins mycke man kan göra med en orginal skoter för att den bara ska gå fort. men ta en helt standard från affärn så får du se... knappast 180. Fatta de nu!!!!!!

Robban1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
90
0
0
varför skulle den inte kunna toppa 180km/h!. min kompis ockelbo 5000 går ju i 120 i orginal utförande!!

S

SSS

Jag tror inte den går mycket över 160 km/h enligt mätaren om ens det...verklig fart är då en annan sak men jag skulle tro ca: 145 km/h...Har en själv...

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Nu har jag köpt den iaf! Fick ner den till 45000:-
Går som ett skott!

J

Jisses

Min ligger i omloppsbana runt jorden, den var det drag i det vill ja lova!!!

Kyss mej i ######!!!

Reaper

Välkänd medlem
1 jan 2000
120
0
6
Outlands S
>varför skulle den inte kunna
>toppa 180km/h!. min kompis
>ockelbo 5000 går ju i 120 i
>orginal utförande!!
kanppask!!! att den gör det
kanske på mätaren men det är ju ovässäntlig
alla skotermätare för hastighet är glädjemätare till förbannelse!
det är radar som gäller om man vill ha fakta