V v-max Medlem 9 okt 2006 10 0 1 Kristinehamn www.salenski.se 2 jan 2007 #1 Hur ser läget ut för lite skoteråkning i sälen till helgen, har planer på att åka upp till stugan då. Tänkte om det är idé på att lasta på skotern. Mvh Magnus
Hur ser läget ut för lite skoteråkning i sälen till helgen, har planer på att åka upp till stugan då. Tänkte om det är idé på att lasta på skotern. Mvh Magnus
M Marcs Välkänd medlem 23 dec 2006 1.344 0 36 33 3 jan 2007 #2 Jag bor ca 2,3 mil söder om Sälen, dock så har vi bara ungefär 1 cm.. Men för varje gång turisterna åker hem så har dom snö på taket.. Så det BÖR gå att åka, är inte riktigt säker! Har inte varit där på ett tag!
Jag bor ca 2,3 mil söder om Sälen, dock så har vi bara ungefär 1 cm.. Men för varje gång turisterna åker hem så har dom snö på taket.. Så det BÖR gå att åka, är inte riktigt säker! Har inte varit där på ett tag!
V v-max Medlem 9 okt 2006 10 0 1 Kristinehamn www.salenski.se 4 jan 2007 #3 ok, tack för svaret. hörde senast idag 4/1 att det är ca 10cm i tandådalen, så det blir nog att lasta på skotern.
ok, tack för svaret. hörde senast idag 4/1 att det är ca 10cm i tandådalen, så det blir nog att lasta på skotern.
4 426H 4 jan 2007 #4 10 cm är väl inget att åka på? Skall själv till sälen helgen den 20:e. Hoppas det kommer snö innan dess annars blir det bara after ski för min del.
10 cm är väl inget att åka på? Skall själv till sälen helgen den 20:e. Hoppas det kommer snö innan dess annars blir det bara after ski för min del.