S scarab Välkänd medlem 2 jan 2009 118 0 6 Örnsköldsvik 10 feb 2011 #1 Motorn har havererat och tanken var att plocka ut den ur skotern någon som Gjort detta förut?? Svårt eller är det mesta lågist.
Motorn har havererat och tanken var att plocka ut den ur skotern någon som Gjort detta förut?? Svårt eller är det mesta lågist.
M MACH Z -05 Välkänd medlem 10 feb 2005 720 1 16 Östersund/ Åkersjön 10 feb 2011 #2 Har man inte tummen mitt i handen så är det inga svårigheter alls! Ta det bara lugn så fixar du det galant!
Har man inte tummen mitt i handen så är det inga svårigheter alls! Ta det bara lugn så fixar du det galant!
S scarab Välkänd medlem 2 jan 2009 118 0 6 Örnsköldsvik 10 feb 2011 #3 Ok. Ska försöka placera tummen rätt Mera tips och bra och veta tack.
M MACH Z -05 Välkänd medlem 10 feb 2005 720 1 16 Östersund/ Åkersjön 10 feb 2011 #4 Du kan behöva ta bort Rave portarna å Reedsen för att du enklare ska få ur motorn! Jag gjorde det! Grenröret oxå! Vill du inte ta bort reedsen så kan du plocka bort staget som går bakom sekundären å upp mot styret så får du mera plats!
Du kan behöva ta bort Rave portarna å Reedsen för att du enklare ska få ur motorn! Jag gjorde det! Grenröret oxå! Vill du inte ta bort reedsen så kan du plocka bort staget som går bakom sekundären å upp mot styret så får du mera plats!