307*30*28 på ET 250

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Bra...då får han så att han tiger när han ska prova få dit den...men en matta fråb en Blizzard 5500 då? passar den? är en kille som vill sälja en sån till mig för 500 kr så om den är bättre än min så kan min kusin få köpa den som jag har på nu :) Eller så får han köpa den av han som säljer den.

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Den passar inte heller ET'n har en jävligt udda matta både vad gäller längden och delningen

xlt_sks_94

Välkänd medlem
1 feb 2006
242
0
16
Kiruna
hehe måset bara säga att när du norden an skriver så låter det presis som om det var att du menade att det är du som ska ha mattan till en et men nämner "kusinen" för att bortförklara dig :D .... jag tycker hur som helst att det är bara bortkastade pengar att lägga ner på en gammal et, han (du?) kommer säkerligen hursomhelst att bara använda den tills han (du) är 16 och har förarbeviset i handen.

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
xlt_sks_94 skrev:
hehe måset bara säga att när du norden an skriver så låter det presis som om det var att du menade att det är du som ska ha mattan till en et men nämner "kusinen" för att bortförklara dig :D .... jag tycker hur som helst att det är bara bortkastade pengar att lägga ner på en gammal et, han (du?) kommer säkerligen hursomhelst att bara använda den tills han (du) är 16 och har förarbeviset i handen.
Om det är jag som skall ha den på "min" ET så varför har jag isåfall Blizzard 5500 som signatur?

Hans morsa har den liggandes bara...har suttit på en Mach1:a tror jag.

Här har du ett bildbevis på att jag och kusinen min brukar köra med varandra:http://www.skoterleden.net/servlet/se.medialeden.imgvote.VoteServlet?Id=4241

För det är väl svårt att köra 2 skotrar samtidigt?

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Enligt tabell så ska den vara 38X256 med 31/3,29" delning men det stämmer inte utan den måste vara 102" lång för att stämma på delningen dvs 38X259cm