V vigge Ny medlem 1 jan 2000 2 0 1 örnsköldsvik sverige 16 mar 2004 #1 tja, ni som vet tycker ni att man ska ta och köpa en 32mm matta till min ZRT?, har hört att dom reser sig för lätt efter led då, men vad tycker ni?. MVH/viktor
tja, ni som vet tycker ni att man ska ta och köpa en 32mm matta till min ZRT?, har hört att dom reser sig för lätt efter led då, men vad tycker ni?. MVH/viktor
A axelkarlsson Medlem 7 mar 2012 22 0 1 18 mar 2012 #2 Det beror på hur du har tänkt kör. Om du ska köra i pudersnö ska du ha minst 38 men annars räcker en 32 om du ska köra lite mer på led
Det beror på hur du har tänkt kör. Om du ska köra i pudersnö ska du ha minst 38 men annars räcker en 32 om du ska köra lite mer på led
M Mhimili Välkänd medlem 22 jan 2011 184 0 6 Sundsvall 18 mar 2012 #3 Reser och reser de gör såkallade "ballatares". Detta kan du fixa genom att spänna balataremmen i boggien lite. Jag har 44mm på min zr 600. Balatares=Boggien står fortfarande platt på backen men skidorna lyfter.
Reser och reser de gör såkallade "ballatares". Detta kan du fixa genom att spänna balataremmen i boggien lite. Jag har 44mm på min zr 600. Balatares=Boggien står fortfarande platt på backen men skidorna lyfter.