38mm mattan passar fint på Phazern utan modifikationer! Angående no slip så behövs det inte om du inte har turbo!
Men om du ändå måste ha noslip av nån anledning, så är det så att om du ska ha 9t noslip så kommer dom att ta i boggie skenorna när boggien fjädrar ihop.
Och om du sätter dit 8t noslip så ändrar du utväxlingen så att den kommer att gå ännu saktare, vilket jag inte kan rekomendera. Maskinen orkar lätt med 38 mattan utan nerdrevning.
Släng på en 38 och åk bara. Men kom ihåg att bredden på mattan är 35cm som nämnts tidigare!
ska skaffa 8kuggs nonslip nu.. Men vet inte vad jag ska välja
Man kan tydligen välja vad man vill ha för tum, tex. 1", 1-1"/16" etc... Vad är det för något och vad ska jag välja?
Jag kör tom med 44as matta på min phazer rtx, och 9 kuggars non-slip drivhjul. Men då har jag fått kapa av slidesskenorna 2cm+ översti. Men det går hur bra som helst
ska skaffa 8kuggs nonslip nu.. Men vet inte vad jag ska välja
Man kan tydligen välja vad man vill ha för tum, tex. 1", 1-1"/16" etc... Vad är det för något och vad ska jag välja?
Alltså vad ska jag ha för nonslip drivhjul till min phazer rtx? 08 Vet inte vad jag ska ha för att det ska passa drivaxeln och så...
Det enda jag vet är att jag ska ha 8kugg och 38as matta
Mätt ska de va så svårt, eller vill du vi ska komma å göra de åt dig?
Detta ska ja ha på min MTX 2.52" 8kugg 1" axel men hur de blir för dig vet ja ej.