44 Matta till snopro 440.

Lukas

Välkänd medlem
21 feb 2010
454
0
16
Boden
Hej! Jag är på jakt efter en 44matta till min snopro 440. Satt endast en 35mm matta när jag köpte den, är sugen på lite mer bett.

Var kan man få tag i en sån här relativt billigt? Någon som har erfarenhet av att beställa från staterna? Dessa mattor är väl ganska svåra att få tag i har jag märkt. Vet någon av en sån matta så kan ni väldigt gärna höra av er på PM..

Mvh

SkoterAd

Välkänd medlem
3 sept 2010
417
0
16
Piteå
Hej! Jag är på jakt efter en 44matta till min snopro 440. Satt endast en 35mm matta när jag köpte den, är sugen på lite mer bett.

Var kan man få tag i en sån här relativt billigt? Någon som har erfarenhet av att beställa från staterna? Dessa mattor är väl ganska svåra att få tag i har jag märkt. Vet någon av en sån matta så kan ni väldigt gärna höra av er på PM..

Mvh
Dessa mattor går nästan enbart att köpa från usa nu för tiden, och vad jag har märkt finns den inte i lager hos något företag som jag kollat med (bengans motor, kensports, country cat) så mitt råd är att byta drivhjul och köpa en camoplast 44as matta eller leta blocket/ebay om det kommer ut nån beggad/ny.

Btw så är jag ute efter samma matta till min f7a

enberg_187

Välkänd medlem
18 sept 2008
346
0
16
Jag beställde från lokala åf förra vinter en attack20 matta till sno pron, har för mig att det landade runt 11000:-
Tänk på att det är 3" delning på drivhjulen original.

SkoterAd

Välkänd medlem
3 sept 2010
417
0
16
Piteå
Är det bara en inbillning eller håller attack 20 betydligt sämre än vanliga mattor, nästan alla attack 20 mattor jag har sett har mycket skador på sig, inkulisve dom 2 som jag har haft på min skoter.