44as matta till F6 + koppla lyset

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Vart kan man köpa 44as matta till en F6 -06 ?

Kompisen sa att han hittat nån sida från staterna å då kostade den runt 5-6000kr.

Vet att Bengan har, han tar 6500kr för en men har tyvärr inte råd. Tänkte om de finns nått billigare ställe i staterna, eller i Sverige.

Last edited:
N

N_w

Sv: 44as matta till F6

stenmarks är nog billigast på marknaden vad jag har jämfört förut iaf:)

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix

Jag har sett en 44as matta till en F-serie, som var typ ny. Inte en kam borta iaf och han skulle ha 3500:- om jag inte minns fel. Ska leta och kolla om jag hittar annonsen.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall

Har en annan fråga om nått helt annat nu.

Såg på en skoter film och då kom det en SnoPro 440 som hade igång alla fyra lampor samtidigt. Det är ju mycket snyggare än original då man bara har igång två lampor. Är det nån som vet hur man kan koppla för att få så ?
Eventuellt att man bara har så när man slår på hellyset.

Bild på SnoPron jag menar.

B

Biosteel

Ingen som har nån ide på hur man kopplar för att få lyset så där ??
är väll bara att koppla allting på en och brytare. antingen för hel eller halv ljus. kan inte vara nån big deal:rolleyes:

B

Biosteel

Kan de inte vara så att han har 4st extraljus där ist för org lysena?
spelar väll ingen roll vilka lysen han har. det är ju kopplingen det beror på och om han kopplar allting i serie på hel eller halvljus så borde det funka.;)

Erja

Välkänd medlem
31 jan 2010
106
0
6
Bjuråker
Lyfter en gammal tråd igen.. fick du till det med lysena Stins1? eller finns det någon annan som har en lösning för detta..
Skulle kanske gå att koppla ihp ala med då drar det för mycket ström?,,,
Kanske skulle gå att sätta svagare lysen som halvljus..?

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Gav upp dom planerna då det kan bli för mycket värme och bränna reflektorn och för att som Scorpio_Racing säger, så kan de blir för mycket belastning.

Erja

Välkänd medlem
31 jan 2010
106
0
6
Bjuråker
ok det kanske är bäst att skita i det då..
men om man sätter små lampor tex. som det går att sätta i extralysen till bilar för att få lite lyse för att det inte ska se så tomt ut. de borde ju inte dra så mycket ström. men då tappar man ju hel och halvljus funktionen iof,.