509 goggles. Någon som beställt från deras hemsida?

lalle.ohman

Medlem
18 dec 2010
34
0
6
Sävast
Någon här som beställt goggles från www.509films.com? beställt 2 par 31 dec 2010 och fortfarande inte sett skymten av de. ska ta ungefär 14 dagar. pengar är dragna från kortet och jag har även fått en orderbekräftelse samt en bekräftelse på att de är skickade.

har mailat 2 ggr och använt deras online support form 2 gånger och de har inte svarat på något av dessa. har även ringt till de och lämnat ett telesvar där jag vill att de återkommer via mail eller telefon. fortfarande inget svar.

Någon som råkat ut för detta?
 

lalle.ohman

Medlem
18 dec 2010
34
0
6
Sävast
det är skickat med usps (united states postal service) och jag tror inte de har något tracking ID. men när inte 509 films svarar på mina mail eller när jag ringer så vet jag inte om de fått ett tracking ID när de skickade paketet.
 

lalle.ohman

Medlem
18 dec 2010
34
0
6
Sävast
låter bra att du fick de tillslut men riktigt tråkigt att de inte svarar på kunders mail. känns inte speciellt seriöst av företaget.
 

Flesh.

Välkänd medlem
21 aug 2010
158
0
6
Gällivare
jag fick vänta en månad. men jag fick dom tillslut. mailade dom med, inte fått nått svar alls och det är 2 månader sen.
men va inte orolig dom dyker upp. det är extra segt i tullen nu när folk spränger sig och härjar
 

lalle.ohman

Medlem
18 dec 2010
34
0
6
Sävast
Ja snabbt verkar det inte gå. fick en kompis i usa att ringa 509 och då ringde de upp samma dag. grejerna är skickade. efter samtalet fick jag även ett mail från 509 där de säger att det kan ta upp till 3+3 veckor. får jag inte paketet inom 2 veckor skulle jag höra av mig igen så skulle de försöka lösa problemet. fick även ett tracking id som tyvärr inte säger ett dugg.

känns bra att de svarat iaf så nu är det väl bara att vänta.