ACAM 1080p HD action kamera. Vad tror ni?

AndersEdlund

Välkänd medlem
20 okt 2011
134
1
6
Örnsköldsvik
Jag har precis varit in i en butik i öviks stad och tittat på denna kamera. Jag tog mig in mest bara för att klämma och känna lite på kameran och i mitt tycke är den helt ok för priset. 1600 pix för den och den liknar gopro väldigt mycket. Jag gillade iden att det är en inbyggd skärm redan. upp till 32gb minne kan man ha i den. ca 2.5h batteritid.

http://oneoff.com/sv/product/17303/acam-hd-1080p-black

Prisvärd HD-kamera från ACAM med inbyggd 1.5" TFT skärm. Spela in i 1080P Full HD eller ta bilder i 5 Megapixel. Fästen och tillbehör ingår. Internt minne på ca 40MB som räcker till att spela in i ca 38 sekunder (1080p) Det går även att utöka minnet med Micro SD minneskort.
Kameran har Mini HDMI utgång för att spela upp filmklipp på ex. en HD-TV.

Enligt källa så ska den passa på goprons fästen också. Nu till det knepiga. Jag hittar fan ingen info alls om denna kamera någon annanstans. den finns att köpa på oneoff.com och på bmxsweden.se . Men ingen annanstans?

Någon annan som har lite koll på denna?
 

pro_climber

Välkänd medlem
22 dec 2007
808
3
18
Vindeln
Kan bli problem att ha den ute på vintern, ni som öppnat Gopron vet att det immar igen duktigt. Dom ger av sig lite, lite värme och det är tillräckligt för att de ska imma på en gång. KAN ha fel men det ser ut som om man slår igång den "där inne". Annars fin!
 

AndersEdlund

Välkänd medlem
20 okt 2011
134
1
6
Örnsköldsvik
Fick ett bra erbjudande av han som har butiken. Får köpa hem den och prova. Funkar den inte som den ska eller om jag inte är nöjd med den så får jag lämna tillbaka den och han använder den som butikskamera.
 

AndersEdlund

Välkänd medlem
20 okt 2011
134
1
6
Örnsköldsvik
Ja jag ska absolut dela med mig av hur den funkar. Ska försöka få någon enduro/cross kompis att använda den när de kör. blir nog i slutet av månaden skulle jag tro. skulle ju dock helst vilja prova den på helvitt underlag men verkar ju vara ont om det just nu tyvärr..