Visst är originaldrevningen 24/43 med 74-kedja??? Isf ska du byta till en med 72 länkar om du ska köra med 21/43.hej har köpt ett 21 drev men har börjat fundera om det kommer att gå. jag undrar om det är någon som vet om just detta. jag har frågat återförsäljare men han visste inte.
Är allt original så ska det sitta en 74-kedja på din skoter. Har du köpt den beggad och är osäker måste du öppna kedjehuset och kolla.jaha! det var det jag misstänkte. jag vet inte riktigt vad jag har för kedja
Måste vara en enormt dålig återförsäljare som inte kan svara på en sådan fråga !Hej
Jag har köpt ett 21 drev men har börjat fundera om det kommer att gå.
Jag undrar om det är någon som vet om just detta.
jag har frågat återförsäljare men han visste inte .
Jaaa, så länge den har 43 kuggars nedre drev !Är det samma tabell för en X-Trim 600 SDI ( 2006 ) ?
jag har 21 kuggars drev och jag har inte kapat kedjan, tror jag oxå hade 24/43 och 74 länks kedjajo får väll ta och göra det, hade vart bra om det fans någon på forumet som prövat med denna drevning
ja den mkt men det går att köra om man vill ta den ska varva mkt. annars är det bara vikta omVad är det som händer om man inte viktar om variatorn? Varvar den för mycket eller?